Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO no cure no pay tilbydes

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Har du en hjemmeside der kunne trænge til at blive optimeret og få bedre placeringer på Google, vil jeg meget gerne hjælpe dig, ved at tilbyde SEO no cure no pay.

Du skal først betale efter jeg har skabt de resultater der opstilles i fællesskab. Det er individuelt hvordan en aftale strikkes sammen, men det er fast at der opstilles nogle delmål og et hovedmål der alle indløser en betaling.

Du vil undgå de lange bindingsperioder seo firmaer normalt har, når de tilbyder seo no cure no pay. Jeg har set bindingsperioder på alt fra 12 til 18 måneder, men hvis vores indbyrdes aftale overhovedet indeholder en bindingsperiode på et eller flere søgeord, vil det højest være i 3 måneder.

Men igen, den indbyrdes aftale udarbejdes individuelt efter kundens ønsker og behov, men uanset hvad, kommer du kun til at betale for de resultater jeg skaber.

Jeg tilbyder naturligvis ikke seo no cure no pay på samtlige søgeord, eksempelvis ikke på særligt konkurrenceprægede søgeord som "Mobil" og "Penge" etc, det siger sig selv. Jeg garantere dig heller aldrig en placering som nr. 1 i google, da ingen rigtige seo folk vil/kan dette, efter min mening. 

Det er forskelligt hvilke områder der optimeres på og afhænger i høj grad af hjemmesiden og en vurdering af denne, samt naturligvis dine behov. Generelt vil der i første omgang være fokus på at optimere selve hjemmesiden, samtidig med der laves linkbuilding til en eller flere af siderne på hjemmesiden.  

Har det fanget din interesse eller har du spørgsmål er du velkommen til at sende mig en PB.

Der tilbydes altså ganske almindelig SEO, forskellen er bare du først skal betale efter jeg har skabt resultater.

P.S. - Jeg har set andre seo tråde her på amino løbe helt af sporet og jeg vil gerne anbefale alle, at sørge for dette ikke bliver endnu en af disse! Så skriv venligst kun hvis du er oprigtig interesseret.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 16:44

Det lyder meget godt. Jeg har lige kastet 25000 kr efter noget SEO der ikke har givet noget resultat overhovedet.

Hvad kan du gøre med:

Bordlampe(r)

Gulvlampe(r)

Væglampe(r)

Udendørslampe(r)

Pendel lamper

xxx

Tilmeldt 24. Jul 10
Skrevet kl. 18:40

Hej Pjedsted

Det er ærgeligt at høre og så vidt jeg kan se, har du godt nok ikke fået meget for de 25.000 kr.

Jeg læste også at en amino bruger havde betalt mellem 15-20.000 kr. for en seo analyse/rapport der blev leveret på nogle få linjer i en mail! Det er simpelthen så irriterende både for kunden, men lige så meget for seo folk der forsøger at give en god service.

Hvis du skriver den mail du vil kontaktes på i tråden eller i en PB, skriver jeg til dig i løbet af weekenden, men en vurdering af de forskellige søgeord og et tilbud derpå.

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 20:04

En side der sælger vinduer, kan du få den frem på siderne..?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:37

hvordan vurdere du om det er en selv der gjort arbjdet eller dig vis jeg f.eks. sider og blogger om strip og jeg overtager  også 2 pladsen hvordan vurderes om det var mig eller dig der gjorde det ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jul 10
Skrevet kl. 12:56

Jeg takker for de mange henvendelser jeg har modtaget på PB, det er godt at se en god respons og jeg modtager gerne endnu flere henvendelser.

Mikael - det er en interessant problemstilling du tager fat i, men dem der typisk er interesseret i at få lavet seo, laver det ikke selv eller ønsker at lade andre overtage opgaven.

Men i givet fald der sideløbende laves seo i form af linkbuilding af ejeren, vil det naturligvis have en indflydelse på prisen der vil blive mindre. Dette er naturligvis forudsat at jeg har indsigt i, hvilke og hvor mange links der laves, så jeg kan modregne.

Det er den eneste og mest fair måde at gøre det på, hvis der laves links af flere personer. Det kræver pludselig også at man koordinerer, for ikke at lave for aggresiv linkbuilding og derfor foretrækker jeg også selv at stå for dette.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:57

Hej,
hvad har du af erfaring & referencer ?

Mvh Per

Tilmeldt 24. Jul 10
Skrevet kl. 09:20

Jeg har arbejdet med SEO i snart nogle år, men jeg har ikke lige så meget erfaring som de tunge drenge i branchen.

En af grundene til jeg netop tilbyder SEO no cure no pay er for at sikre mig, kunden er sikker på og tryg ved, kun at skulle betale for de resultater jeg skaber.

Det kan forhåbentlig også være med til at opveje, at jeg ikke har 10-12 års erfaring. Jeg har primært arbejdet med seo i forbindelse med egne projekter, men har ligeledes nogle referencer jeg kan fremsende til interesserede folk, hvis det ønskes.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)