Hej Amino
Har du en hjemmeside der kunne trænge til at blive optimeret og få bedre placeringer på Google, vil jeg meget gerne hjælpe dig, ved at tilbyde SEO no cure no pay. Du skal først betale efter jeg har skabt de resultater der opstilles i fællesskab. Det er individuelt hvordan en aftale strikkes sammen, men det er fast at der opstilles nogle delmål og et hovedmål der alle indløser en betaling. Du vil undgå de lange bindingsperioder seo firmaer normalt har, når de tilbyder seo no cure no pay. Jeg har set bindingsperioder på alt fra 12 til 18 måneder, men hvis vores indbyrdes aftale overhovedet indeholder en bindingsperiode på et eller flere søgeord, vil det højest være i 3 måneder. Men igen, den indbyrdes aftale udarbejdes individuelt efter kundens ønsker og behov, men uanset hvad, kommer du kun til at betale for de resultater jeg skaber. Jeg tilbyder naturligvis ikke seo no cure no pay på samtlige søgeord, eksempelvis ikke på særligt konkurrenceprægede søgeord som "Mobil" og "Penge" etc, det siger sig selv. Jeg garantere dig heller aldrig en placering som nr. 1 i google, da ingen rigtige seo folk vil/kan dette, efter min mening. Det er forskelligt hvilke områder der optimeres på og afhænger i høj grad af hjemmesiden og en vurdering af denne, samt naturligvis dine behov. Generelt vil der i første omgang være fokus på at optimere selve hjemmesiden, samtidig med der laves linkbuilding til en eller flere af siderne på hjemmesiden. Har det fanget din interesse eller har du spørgsmål er du velkommen til at sende mig en PB. Der tilbydes altså ganske almindelig SEO, forskellen er bare du først skal betale efter jeg har skabt resultater.
P.S. - Jeg har set andre seo tråde her på amino løbe helt af sporet og jeg vil gerne anbefale alle, at sørge for dette ikke bliver endnu en af disse! Så skriv venligst kun hvis du er oprigtig interesseret. |
Det lyder meget godt. Jeg har lige kastet 25000 kr efter noget SEO der ikke har givet noget resultat overhovedet.
Hvad kan du gøre med:
Bordlampe(r)
Gulvlampe(r)
Væglampe(r)
Udendørslampe(r)
Pendel lamper