Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indlæg slettet af admin.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hey People,

Kan i forklare hvorfor man ikke må genposte et tidligere indlæg, hvis man ikke fandt det man søgte?

Jeg har lige fået slettet et indlæg som jeg tidligere har postet. Spørgsmålet er så: Hvis jeg undlader at copy + paste teksten, men vælger at skrive det manuelt - er det så lovligt?

Jeg synes det er lidt fjollet? 8)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:37
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 5 person

Det kan jeg godt svare dig på.

Dine gentagne posting af samme indlæg tangerer spam.

Hvis du virkeligt ønsker at sælge dine ydelser, så prøv at gøre følgende:

• Opret dig på Amino Freelancer
  • Udfyld din Amino profil med flere oplysninger, så potentielle kunder har mulighed for at danne sig et indtryk af, hvem de i givet fald handler med.
    Du kan jo på din profil vise nogle få velvalgte eksempler på dine evner og services
  • Læs Kom godt i gang på Amino

Og vær så i øvrigt rar at poste i de korrekte kategorier. Har du et godt tilbud til Aminoerne, så post det i kategorien Jeg har et godt tilbud til dig!

Håber det giver dig en bedre forståelse for, hvorfor dine indlæg blev slettet. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 14:40
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Tak for svaret.

Jeg vil aldrig i mit liv kategorisere det som spam når der ofte er dage imellem? For mig er spam noget som foregår inden for få minutter?

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 14:46

Jeg synes du skal tage Johns råd til efterretning, hvis du virkelig gerne vil have kunder :)

Hav en god weekend.

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 265
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 15:03

martiesto:

Tak for svaret.

Jeg vil aldrig i mit liv kategorisere det som spam når der ofte er dage imellem? For mig er spam noget som foregår inden for få minutter?

Der er mange definitioner for SPAM - vores spam filter gør det på én måde og andres gør det på en anden...

Men du kan læse wikipedias betegnelse for SPAM: http://da.wikipedia.org/wiki/Spam

God weekend :)

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

martiesto:

Tak for svaret.

Spam eller ej - det er jo uinteressant. Dette er et debatforum ( og ikke et salgs/udbuds-side). Og et sådanne skal jo gerne indeholde et interessant og afvekslende indhold, så vi ALLE kan drage mest mulig nytte ud af det og så mange som brugere som muligt ønsker at deltage. Og så er det ikke fordrende med gentagelser...
Synes faktisk John beskriver det helt rigtigt og fortæller pænt om mulighederne, der jo også er der.

Håber du bliver en aktiv bruger og også ønsker at dele dine erfaringer med os andre.

Og håber også du får held med dit projekt.Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15097
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

martiesto:

Altså det at sende en uopfordret email, det er også spam... Og det er bare ved 1 email!!!

Nu plejer Amino at være et sted, hvor moderatorer og Martin + crew er rigtig large, så når de sletter noget, så har man virkelig overtrådt reglerne!
Fremfor at begynde at diskutere betydningen af et ord, så burde du i stedet lytte til Johns super råd og henvisninger, og bare efterleve disse. Det gavner både dig selv, din forretning og selve Amino ;D

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)