Meebox og DNS hostet hos GratisDNS
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Sidder lige og "bøvler" med hvilken IP adresse jeg skal sætte mine A-records til, når nu jeg ønsker at pege et domæne over på mit hotel hos Meebox, hvor hulen finder jeg den?
Svar
Tilmeldt 20. Oct 09
Kristian T
Skrevet
28-01-2011 kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg kan anbefale dig og smide en besked i Meebox support. De plejer og være fantastisk hurtige til og svare :-)
Mvh Kristian
Svar
Tilmeldt 3. Oct 10
Søren.Pedersen
Skrevet
28-01-2011 kl. 19:18
Svar
Sidder lige og "bøvler" med hvilken IP adresse jeg skal sætte mine A-records til, når nu jeg ønsker at pege et domæne over på mit hotel hos Meebox, hvor hulen finder jeg den?
har meebox ikke en supportafdeling?
Svar
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Det har de sikkert, men nu sad jeg lige her og så kunne det jo være der sad én der lige vidste det, men jeg undskylder da meget forstyrrelsen.
Svar
Tilmeldt 3. Oct 10
Søren.Pedersen
Skrevet
28-01-2011 kl. 19:56
Svar
Det har de sikkert, men nu sad jeg lige her og så kunne det jo være der sad én der lige vidste det, men jeg undskylder da meget forstyrrelsen.
de burde have et system hvor det er tydeligt hvad din arecord er, se om ikke den er
77.66.30.201
Svar
Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Hej Oxkjær, Det fremgår tydeligt i dit kontrolpanel (cPanel). Lige når du er logget ind, står det ude i højre side, hvad din IP-adresse er.
- God aften, folkens! :-)
Svar
Tilmeldt 3. Oct 10
Søren.Pedersen
Skrevet
28-01-2011 kl. 20:40
Svar
Hej Oxkjær, Det fremgår tydeligt i dit kontrolpanel (cPanel). Lige når du er logget ind, står det ude i højre side, hvad din IP-adresse er.
- God aften, folkens! :-)
Patrick, kan jeg bede dig smide min ansøgning som supportmedarbejder ud :-)
Svar
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Det fremgår tydeligt i dit kontrolpanel (cPanel). Lige når du er logget ind, står det ude i højre side, hvad din IP-adresse er.
Tak
Svar
Tilmeldt 16. Mar 06
IT-Konsulenten
Skrevet
29-01-2011 kl. 12:54
Svar
Hej Patrick,
Så kan det være at du har fået en ny kunde. Tak for svar!
Svar