Jeg kan se at når jeg skal oprette mig som kunde hos Meebox.net, så kan jeg vælge at have mit domæne hostet hos GratisDNS. Den mulighed har jeg også hos Unoeuro, men selvom jeg har et webhotel, hvor jeg kan hoste flere domæner, så skal jeg købe/flytte efterfølgende domæner til Unoeuro. De efterfølgende domæner kan jeg altså ikke have hos GratisDNS.
Er det samme gældende hos meebox.net ? Nogen der ved det ?
Jeg ønsker et billigt webhotel til nogle blogs, men ønsker ikke at have DNS hostet andre steder end hos GratisDNS, hvor mine domæner er i dag.
Hej, jeg tror altså, at du kigger det forkerte sted.
Inde i cPanel kan du tilknytte domæner, og det mener jeg altså ikke du bliver opkrævet for. Jeg jar ikke lige testet det hos Meebox, men andre steder fungerer det på den måde.
Selve domænet styrer du så selv via Gratisdns.
Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler
Ja det er sg* rigtigt, nu har jeg lige prøvet, og hvis man gør det via kontrolpanelet ser det ikke ud til at koste noget, ved ikke lige hvad pokker jeg har lavet sidst :-(
For lige at samle op på det hele. Vi tager IKKE et gebyr for at du får lov til at oprette et domæne, som du selv administrere DNS for. Hvis du vil have redelegeret domænet til vores navenservere, så koster det dog en smule (pånær ved .dk-domæner som er gratis at redelegere).
Vi kører ikke med skjulte gebyrer eller betaling. Husk det - så har du et godt udgangspunkt en anden gang. ;-)