Hvis du laver det som en bestillingsopgave fra nogen andre, så kan du stort set være ligeglad med om de har fået tilladelse eller ej. Det må være deres hovedpine. :) Men hvis jeg var dig ville jeg helt sikkert vende tilbage til min kunde og udbede mig en kontaktperson hos bold.dk eller dbu.dk som du kan tale direkte med for at planlægge integrationen, for hvis det skal laves ordentligt kræver det lidt mere arbejde end bare lige en iframe eller lignende. På den måde får du ret hurtig en fornemmelse af om de er ude på ballade og samtidig er det nødvendig for dig som leverandør af løsningen at tale med data-leverandøren for at kunne lave den bedste løsning til din kunde. Så slipper du også for at din kunde ser sig sur på dig om 6 måneder når tingene holder op med at virke. :-) Du er velkommen til at smide mig en besked hvis du har brug for nogen kontaktoplysninger på en af bold.dk drengene, som måske kan hjælpe dig videre hvis det skulle være nødvendigt. |
bold.dk får selv deres data fra 3. part via feeds. Der findes iøvrigt ret mange tjenester på nettet der tilbyder disse mod en månedlig betaling af licens for at bruge disse fodbold data feeds.