Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vedr. el-autorisation ifb. samarbejde mellem to virksomheder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lidt i vildrede om hvordan jeg smartet takler denne situation, så håber der er nogle kloge hoveder på området der kan hjælpe med gode råd.

Jeg er uddannet elektriker med ca. 10 år i branchen, sidste år startede jeg op selvstændig med salg og montering af varmepumper m.m. (ikke el virksomhed)  Jeg har sideløbende udlejet mig selv til enkelte opgave for en el-installatør som supplement til omsætningen. Nu er jeg så blevet tilbudt et fast samarbejde med denne installatør der er beliggende i en anden landsdel for at vi sammen lettere kan dække et større område og stå stærkere. både hans og mit firma beskæftigere kun os selv og ingen yderligere ansatte p.t. Vi vil gerne køre begge "afdelinger" stadigvæk som to selvstændige firmaer. Problemet ligger i at han har ingen autorisation til montage af varmepumpe og jeg mangler el-autorisation. Umiddelbart er jeg kun de løsninger at jeg ansætter en installatør hvilket økonomien og mængden af arbejde p.t. ikke synes som en god ide. Alternativt at sammenlægge begge firmaer under samme cpr. nr. hvilket vi også gerne vil undgå. Ja jeg er lidt i vildrede om situationen så håber på nogle gode alternative forlsag

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 12:56

Kan i ikke ansätte hinanden?

Så at du arbejder for en el-installatör og  at han arbejder for en vvs installatör

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:18

Hej

Jeg er selv uddannet elektriker og el installatør og jeg har lidt viden/ideer i måske kan bruge.