Når jeg skriver på min tablet her på Amino så forsvinder mine mellemrum, så al den tekst jeg skriver kommer til at står i en lang smøre. Kan man gøre noget ved det?
Mvh.
Jesper
For at kunne hjælpe dig, må du nok lige fortælle lidt mere om din tablet computer:'
Hvilket operativsystem kører den på.. Android, Windows (hvilken version) .. eller?
Hvilken browser benytter du?
Har din tablet computer eventuelt fået installeret et eller flere tilføjelsesprogrammer til browseren. Nogle tilføjelsesprogrammer kan ændre browserens måde at agere og fremvise på.
Hvilken antivirus benytter du på din tablet? Nogle antivirus-programmer er så beskyttende, at de blander sig i praktisk talt alt og blokerer funktioner, som slet ikke er skadelige.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg må godt nok indrømme at jeg ikke er så meget inde i det tekniske, men det er en iPad, og browseren er safari.
Jeg tror ikke umiddelbart der er blevet installeret ekstra programmer, og med hensyn til antivirusmedicin..pas igen. Men det er kun herinde jeg oplever problemet, på andre sider fungerer den fint!
Der er da mellemrum mellem dine ord kan jeg se. Nej, det er bare for sjov, jeg ved godt hvad du mener, du mener at linieskift forsvinder. Det gør den også når man skriver med sin iphone, og det er meget kedeligt, jeg har brokket mig over det før for længe siden, men det er ikke blevet rettet - måske kan det ikke fikses.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
jeg har brokket mig over det før for længe siden, men det er ikke blevet rettet - måske kan det ikke fikses.
Hvis alle der har disse problemer, konsekvent skriver fra deres mobile enhed, er jeg sikker på at det hurtigt ville kunne fikses :o)
Og da det ikke er utænkeligt at der vil komme en hel del flere "mobile" brugere i løbet af i år og fremefter, håber jeg da at det er noget man er i gang med at løse.
Ellers bliver det hurtigt nogle meget uoverskuelige debatter..
Jeg har bestilt 1902 Software til at gå alle Amino Services igennem med
forskellige devices og sørge for at alle vigtige funktioner virker på alle
platforme. Det arbejde laver de over de næste par uger.
Dertil har de
fået til opgave at optimere alt kode, så Amino + alle services bliver så hurtige
som muligt.
Dbh Martin
Som I kan se, tages udfordringerne seriøst, og der arbejdes på en løsning af flest mulige af dem.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Nå, men så kan jeg da ihvertfald se at det ikke kun er mig der sidder med problemet. Det er jo ikke fordi det er fuldstændig umuligt at lære at leve med problemet, men det bliver bare noget uoverskueligt, hvis man skal skrive længere indlæg. Håber Crewet kan finde på en smart løsning : ) mvh. Jesper