Kun en lille detalje, men det ser lidt sjusket ud, at du skriver snaregade og rådhustorvet med lille - og ellers skal du være konsekvent og også skrive dit navn og Randers med lille! |
Tak, det er noteret ... :-)
Kun en lille detalje, men det ser lidt sjusket ud, at du skriver snaregade og rådhustorvet med lille - og ellers skal du være konsekvent og også skrive dit navn og Randers med lille! |
Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk
Tak, det er noteret ... :-) |
Er måske bare mig, men det billede på forsiden. Der er noget halv slåret tekst oppe til venstre, det generer/skær virkelig i mine øjne og det er det første jeg ser, hvis man kunne gøre noget der. Ellers synes jeg siden ser super flot ud, er lige noget med dine overskrifter på div. sider der er hoppet en tand for højt op så kun halvdelen vises. |
Hej og tak. Det med overskriften? Er det ikke fordi du har scrolled ned ? |
Måske det er bare mig, men jeg blev lidt forvirret lige i starten. Jeg så først dit store banner, som jeg går ud fra er en reference. Der læste jeg noget om kistendom og Jesus, så hvis du ikke ikke havde skrevet at det er en grafisk virksomhed, var jeg sandsynligvis lettere forvirret surfede videre. Jeg ved ikke om andre har tænkt det samme? |
Man skriver ikke velkomme på forsiden det synes jeg ikke ser professionelt ud . Jeg kan ikke finde CVR nummer på kontakt siden eller e-mail , hvor er kontakt formularen når der ikke er e-mail dog er det lettest at kontakte jer vis der er kontaktformular på siden , for alle har ikke Outlook ekspress på deres computer. |