- Da jeg har utrolig travlt, har jeg ikke den fornødne tid til at sætte min hjemmeside op. Derfor vil jeg høre om, der er et dygtigt amino-menneske, som vil påtage sig den opgave. Jeg skal nok forklare hvordan jeg vil have det. Designer, som skal bruges er allerede lagt op.
Kontakt mig gerne på PB, hvis du har interesse, og så vil jeg uddybe opgaven for dig.
- Da jeg har utrolig travlt, har jeg ikke den fornødne tid til at sætte min hjemmeside op. Derfor vil jeg høre om, der er et dygtigt amino-menneske, som vil påtage sig den opgave. Jeg skal nok forklare hvordan jeg vil have det. Designer, som skal bruges er allerede lagt op.
Kontakt mig gerne på PB, hvis du har interesse, og så vil jeg uddybe opgaven for dig.
Hejsa
Det ville være dejligt hvis du kunne definere opgaven her - for ikke ret mange vil sende en PB for at få en definition.
Du behøver naturligvis ikke fortælle hele hemmeligheden osv.
Vi er et firma med en innovativ tilgang til programmering af websites
samt design. Vi har tre års erfaring med design samt programmering af
websites. Vores hensigt er blandt andet at udvikle et
konkurrencedygtigt, men professionelt website til dig, uanset om det er
en webshop, en blog eller bare et almindelig website.
Ved os har du 14 dages gratis justeringer, hvis du lige pludselig bliver i tvivl eller ikke synes godt om noget.
Vores mission er blandt andet at have kundens krav løftet højest. Hvis du bliver utilfreds med bare en lille ting, kan du få det justeret.
Kontakt os gerne! Vi er mere end villige til at give dig et uforpligtet tilbud.