Men for at kunne få et kort link, kræver det at man har 25 som synes godt om, og indtil videre er der kun mig som synes godt om..
så hvis der er nogen af jer som vil gå ind og synes godt om, vil jeg være meget taknemmelig.. hvis i ydermere vil skrive en kommentar om hvad i fik bruger QR koder til, eller vil dele et godt link derinde vil jeg være endnu mere glad! - Hvis der kommer vil mere indhold på siden vil det også være med til at få endnu flere til at synes godt om, og derved sprede budskabet.. Der er mulighed for at i selv kan lægge qr koder ind også, sådan at folk fx kan se jeres hjemmeside.
De ER geniale. Ved du i øvrigt hvordan man laver en QR code der kan føre til check-in på en Facebook Place? eller som kan lede en til at "Like" en facebookside?
Hm, den med check in må jeg lige finde ud af når jeg får min iphone lige om snart.. har bestilt den, venter bare på at den kommer hjem. hehe. - Jeg skal nok lige vende tilbage til dig, lige så snart jeg har fundet ud af noget..
Men for at like, kan du jo bare lave en QR kode som går direkte ind på facebook siden, og så evt. udlodde et eller andet hvis man "liker" siden..
Jeg ved bl.a. at flere diskoteker har succes med at uddele et shot, hvis folk går ind på deres site via en qr kode, og "liker" deres fanpage..
Er du forresten blevet medlem af gruppen på facebook?