Kan man tjekke på en IP adresse, hvor personen sidder, eller er det kun hvilket land han sidder i.
Jeg har modtaget en ordre, som skal sendes til GranCanaria - og ved et ip. tjek skulle bestillingen komme fra Madrid -burde den ikke kunne vise det nærmere?
Hvis jeg tilgår din flotte webshop fra mit firmas fiberforbindelse, kommer jeg fra skiftevis Århus og Silkeborg. Benytter jeg i stedet ADSL-forbindelsen, er jeg fra Slagelse, og benytter jeg mit 3G modem i den bærbare, er jeg fra København.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Så vidt jeg husker dækker det sted du ser ikke over hvor personen sidder men hvor IP adressen er registreret. IP addresser bliver byttet lidt rundt og jeg har selv prøvet ikke at kunne tilgå DR's indhold fordi jeg ikke befandt mig i Danmark selvom jeg sad i Søborg og stort set kunne kigge ned til den gamle DR by så ikke engang landet kan man være 100% sikker på.