Jeg vil starte en offentlig gratis service op på nettet, hvor jeg skal have produceret en Internetsite, hvor forskellige typer virksomheder skal vises frem og profileres.
Sitet skal kunne indeholde omkring 1000 "profiler", og skal kunne udbygges med tiden...
Er der nogen som tør og komme med et bud på, hvad dette ca. vil koste at få lavet ?
Ud fra de oplysninger du har lagt for dagen vil jeg gætte på en pris omkring 1,2.
Hvis du vil have en mere præcis pris skal du have lavet dig en detaljeret specifikation af hvad det egentligt er du vil have af design, funktionalitet osv..
Ud fra de oplysninger du har lagt for dagen vil jeg gætte på en pris omkring 1,2.
Hvis du vil have en mere præcis pris skal du have lavet dig en detaljeret specifikation af hvad det egentligt er du vil have af design, funktionalitet osv..
Super kommentar - tak for et smil på læben
Er enig - hvis du vil have en pris, skal der laves en kravspecifikation Hvad skal siden kunne, hvad skal brugeren kunne, hvad skal siderne handle om?
Jeg er godt klar over jeg skal være mere specifik, for at få helt præcs pris, men nu er det jo også bare for at få et overblik over det hele, og s er jeg nok ikke lige så meget for at røbe min idé herinde, som du nok kan forstå :-)
For at få et seriøst estimat bliver du nød til at give flere oplysninger. Du kan heller ikke få en seriøs pris på eksempelvis "nygbygning af et hus med 10 vinduer 2 døre og et køkken".
Hvis projektet er så hemmeligt, så kan du hive direkte fat i de virksomheder som du mener er interessante og få dem til at give en pris udfra en kravspecifikation.