Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"den der spørger- lærer!" ... :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kertminde
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er, 

Det er min første indslag så giv mig lige en chance hvis der er noget jeg gør forkert! ;)

det er sådan så jeg i langt tid har tænkt over  affiliate markede, og måden jeg kan arbejde hjemmefra. Jeg er god til computere, og bruger en del tid på det om dagen. Så jeg vil gerne bruge tiden online mere fornuftigt- nemlig via det med at "arbejde hjemmefra". 

Er der nogle der har gode råd til hvordan man starter?

har blandt andet kigget på, carbon copy pro, og faktisk lige idag...

http://www.lisblog.com/http://www.myhomebasedacademy.com/tpl/_landing/incomeacademy.php#back

Hvad er jeres erfaring, og oplevelser med dette? Som man jo ser, "Et gram erfaring vejer mere end 100 gram viden! ;) 

Håber på nogle gode svar!

Mvh,
Zarko

www.usb-udstyr.dk

zarko.zaharov@hotmail.com (altid frisk på noget iværksætter/business snak!)  

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 12:22

Hej Zarko. 

Jeg har selv tre affiliate sider, og arbejder med det til dagligt. 

Mit råd til dig som gerne vil igang er at du finder det marked og produkt type du vil bygge en side op omkring. Denne process er beskrevet i to affiliate indlæg jeg har skrevet her og her

Lige pt. har jeg en affiliate side til salg, herigennem kan købes iPhone 4. Hvis du skulle være interesseret kan du få den super billigt, hvis du er med på en hurtig handel! Se beskrivelse af siden her.

Send endelig en PM hvis der er noget, du ikke vil skrive her Smile

Venlig hilsen

Jonas Donbæk

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 17:45

Du kan hurtig købe dig fattig i IM produkter, så overvej nøje hvad du kaster penge efter.

Jeg arbejder selv med affiliate marketing på fuldtid, og på min affiliate blog finder du bla. dette indlæg om The Keyword Academy. Her er jeg selv medlem og tjener penge på de sider, som jeg har lavet ud fra det, som jeg har lært der.

På bloggen finder du også nogle updates med hvordan det gør med mine affiliate sites. Kig lidt rundt og lad dig inspirerer. Du skal bare vide fra start af at det kræver hårdt arbejde som alt andet.

Held og lykke

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)