Godt skrevet og jeg kan ikke være mere enig! |
Kristian R.:Erik Hamre:Så vidt jeg ved har Rasmus hele tiden været endda meget klar omkring hvilke links man får og jeg kan slet ikke se noget problem i den service han tilbyder. Det ER altså ikke Rasmus ansvar som udbyder af en service at skrive meterlange disclaimere. Det er sådan en typisk dansk mentalitet hvor vi vil have det hele men ikke betale/risikere noget.Vi elsker bare at helgardere os, så kan vi skyde skylden på en anden bag efter.
Brug servicen eller lad være, men der er ingen grund til at betvivle Rasmus motiver imo, da han har været helt reel omkring servicen fra starten af.
Godt skrevet og jeg kan ikke være mere enig!
Korrekt han skrivet hvor links kommer , med husk viden gør en klog til at vælge korrekt , da hans ydelse ikke kan stå alene
Han skriver ikke ved at bestille en vare , at det ikke kan stå alene , det afgørende for der findes nybegynder det er ligesom mit fag f.eks. der er en laver 6 minuttershows fordi de kun har lært disse tips med oplyser det ikke en anden samme pris tilbyder 15 minutter da bruger flere ting i sit shows , der er viden afgørende sådan er det med alt i livet vis , det ikke oplyses , ved klik dette kan ikke stå alene kommer der utilfreds kunder lige vel hvad
viden gør en klog der skal flere oplysninger på siden når man klikker bestiller en vare
husk der ingen der betvivler Rasmus motivere heller ikke mig, med alle går op i at få fleste mulig tilfreds kunder , der kommer utilfreds kunder vis ved klik ikke oplyse denne ydelse kan ikke stå alene i søgeord optimering proces , jeg har bare en stor passion i at hjælpe folk her på amino.dk , jeg ønsker rasmus får flest mulig tilfreds kunder
Ps. jeg ville bare have du kun fik tilfreds kunder så det var bare et godt råd som du kan bruge eller lade være, jeg synes der skal mere info på din siden , det er min mening , at jeg synes du kan godt gøre det bedre på din egen side med mere info og bedre sat op før man bestiller en vare