Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

erfaringer med :backlinks.nu

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Erik Hamre:

Så vidt jeg ved har Rasmus hele tiden været endda meget klar omkring hvilke links man får og jeg kan slet ikke se noget problem i den service han tilbyder. Det ER altså ikke Rasmus ansvar som udbyder af en service at skrive meterlange disclaimere. Det er sådan en typisk dansk mentalitet hvor vi vil have det hele men ikke betale/risikere noget.Vi elsker bare at helgardere os, så kan vi skyde skylden på en anden bag efter.

Brug servicen eller lad være, men der er ingen grund til at betvivle Rasmus motiver imo, da han har været helt reel omkring servicen fra starten af.

Godt skrevet og jeg kan ikke være mere enig!

Kristian Ole Rørbye

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:01

Kristian R.:

Erik Hamre:

Så vidt jeg ved har Rasmus hele tiden været endda meget klar omkring hvilke links man får og jeg kan slet ikke se noget problem i den service han tilbyder. Det ER altså ikke Rasmus ansvar som udbyder af en service at skrive meterlange disclaimere. Det er sådan en typisk dansk mentalitet hvor vi vil have det hele men ikke betale/risikere noget.Vi elsker bare at helgardere os, så kan vi skyde skylden på en anden bag efter.

Brug servicen eller lad være, men der er ingen grund til at betvivle Rasmus motiver imo, da han har været helt reel omkring servicen fra starten af.

Godt skrevet og jeg kan ikke være mere enig!

Korrekt han skrivet hvor links kommer , med husk viden gør en klog til at vælge korrekt , da hans ydelse ikke kan stå alene

Han skriver ikke ved at bestille en vare , at det ikke kan stå alene , det afgørende for der findes nybegynder det er ligesom mit fag f.eks. der er en laver 6 minuttershows  fordi de kun har lært disse tips med oplyser det ikke en anden samme pris tilbyder 15 minutter da bruger flere ting i sit shows , der er viden afgørende sådan er det med alt i livet vis , det ikke oplyses , ved klik dette kan ikke stå alene kommer der utilfreds kunder lige vel hvad

viden gør en klog der skal flere oplysninger på siden når man klikker bestiller en vare

husk der ingen der betvivler Rasmus motivere heller ikke mig, med alle går op i at få fleste mulig tilfreds kunder , der kommer utilfreds kunder vis ved klik ikke oplyse denne ydelse kan ikke stå alene i søgeord optimering proces , jeg har bare en stor passion i at hjælpe folk her på amino.dk , jeg ønsker rasmus får flest mulig tilfreds kunder

Ps. jeg ville bare have du kun fik tilfreds kunder så det var bare et godt råd som du kan bruge eller lade være, jeg synes der skal mere info på din siden , det er min mening , at jeg synes du kan godt gøre det bedre på din egen side med mere info og bedre sat op før man bestiller en vare

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 16:12

Hej Aminoer

Vi tilmeldte os lige før jul til denne service og supporten har været helt i top, hvilket mange kunne lære noget af!

Da vi skulle oprette vores links og anden information var der noget knas med Danske tegn men her var Rasmus meget hurtig på tasterne og problemet blev løst næsten omgående.

Vi fik en fin rapport i starten af Januar med vores 100 links, hvor vi kunne gå på de forskellige sider og ændre teksten, hvis ønskede det.

Her var der så lige opstået et problem - igen med de Danske tegn, men en mail til Rasmus blev besvaret meget hurtigt og fejlen var rettet i løbet af et par dage, hvilket var yderst tilfredsstillende.

Jeg er personligt af den overbevisning at Rasmus yder en service der er de få kroner det koster værd, om denne form for linkbuilding så har den store effekt kan diskuterres men det var jo ikke lige det tråden gik på :-)

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:21

Notebookonline.dk:

Hej Aminoer

Vi tilmeldte os lige før jul til denne service og supporten har været helt i top, hvilket mange kunne lære noget af!

Da vi skulle oprette vores links og anden information var der noget knas med Danske tegn men her var Rasmus meget hurtig på tasterne og problemet blev løst næsten omgående.

Vi fik en fin rapport i starten af Januar med vores 100 links, hvor vi kunne gå på de forskellige sider og ændre teksten, hvis ønskede det.

Her var der så lige opstået et problem - igen med de Danske tegn, men en mail til Rasmus blev besvaret meget hurtigt og fejlen var rettet i løbet af et par dage, hvilket var yderst tilfredsstillende.

Jeg er personligt af den overbevisning at Rasmus yder en service der er de få kroner det koster værd, om denne form for linkbuilding så har den store effekt kan diskuterres men det var jo ikke lige det tråden gik på :-)

Jeg er faktisk enig jeg kun hørt han yder god service , jeg kan bare ikke se på siden , at der ved at bestille en vare denne linkbuilding ikke kan stå alene for der satse ens rette på commuties sites , jeg ved der vil blive flere utilfreds kunder jo der mindre oplyser , for folk skal jo vide dette her kan ikke stå alene , dette skal stå meget klart , for 1500 kr er mange penge for nogle menesker  og vis folk ikke har mange penge skal de have råd til at sprede sig , så det giver bedste mulig SEO effekt for sine penge

vi går alle i op her på amino.dk at hjælpe hinanden så vi har fleste mulig tilfreds kunder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:45

Notebookonline.dk:

Hej Aminoer

Mange tak for det.

Ja jeg har haft lidt teknisk bøvl her i starten. Jeg kørte ellers en lukket beta for at få luset alle fejl ud af systemet. Den gik smertefrit, men da jeg så lukkede op for de første 20 kunder opstod der flere irriterende tekniske issues, det med de danske tegn værende det værste.

Så jeg har gjort det bedste for at informere om dette. Jeg regner med at vi har fundet de værste fejl og januars linkbuilding går lidt mere smertefrit Smile

@Mikael [fik lige rettet navnet til den rigtige Mikael:)]: Det er dejligt at du interesserer dig for SEO og gerne vil hjælpe andre, men jeg forstår ikke helt hvorfor at vi skal igennem denne smøre hver gang min service nævnes?

Hvis vi er enige om at disse links hjælper i en eller anden form, så er det jo op til den enkelte om de mener at det er fx. 299 kroner værd? Min time pris er selv væsentligt højere end dette, så personligt er det værd for mig. 

Og når man fx. har en 10-15 sites som man ønsker at optimere til langt flere keywords, så er det altså ikke noget jeg gider og sidde og lave selv.

Du er selvfølgelig meget velkommen til at skrive videre, men jeg tror ikke at vi kommer meget længere i diskussionen hvorfor jeg nok ikke svarer Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 15:50

Big Smile

Jeg går ud fra at det sidste var til Mikael og ikke Michael

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 14:39

Gammel tråd;) Men synes nu det er relevant hvad Mikael skriver.

Han er en af dem der har mest styr på SEO, uden af han lever af det! Det er tydeligt at se når man vandrer omkring på Amino. Når man så tænker på hans stavefærdigheder så er det intet mindre end imponerende. Jeg har fået lavet Backlinks af dig i et halvt år nu og er bestemt interesseret i at se om andre har oplevet nogen ændring. Det er jo egentlig det tråden handler om - selv om jeg ikke har startet den;)

Fint at benytte amino som salgskanal, men også fint at bruge nogle sekunder på opfølgning;)

BH

Lars

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:15

mikmira:

Gammel tråd;) Men synes nu det er relevant hvad Mikael skriver.

Han er en af dem der har mest styr på SEO, uden af han lever af det! Det er tydeligt at se når man vandrer omkring på Amino. Når man så tænker på hans stavefærdigheder så er det intet mindre end imponerende. Jeg har fået lavet Backlinks af dig i et halvt år nu og er bestemt interesseret i at se om andre har oplevet nogen ændring. Det er jo egentlig det tråden handler om - selv om jeg ikke har startet den;)

Fint at benytte amino som salgskanal, men også fint at bruge nogle sekunder på opfølgning;)

BH

Lars

Hej Lars

Jeg er meget glad fordi du har valgt os som partner på linkbuilding området.

Kunder må meget gerne dele deres erfaringer med min service i denne tråd, og jeg hører også gerne fra direkte hvis der er noget der kan gøres bedre (support SNABEL-A backlinks.nu).

Bemærk dog at vi IKKE tracker vore kunders ranking i søgemaskinerne, det skal man umiddelbart selv gøre. Derfor kan vi heller ikke kommentere på resultatet for den enkelte kunde.

Hvis man ønsker at tracke sin ranking plejer vi at anbefale Market Samurai, men der findes også gratis produkter til dette.

Vi forgiver ikke at tilbyde rådgivning indenfor SEO (i modsætning til rigtig mange andre her på Amino) men leverer rå linkbuilding, det er derfor op til den enkelte at afgøre om vores type af linkbuilding passer ind i en SEO strategi.

Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:57

Hi,

You can contact me for backlinks. 1000 backlinks for 1500DKK. my e-mail is (info_virtualmatrix@yahoo.com)

Thanks

Fra Kalundborg
Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 15:49
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Det var da nogle helt uhørlige høje priser!

også er det ikke engang danske sider, ikke engang nordiske sider, men engelske og udlanske.

Hvis du får kunder på det, så er det satme godt gået ;) heh .

jeg skal have startet en seo service her i danmark kan jeg se på det hele.

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)