Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

erfaringer med :backlinks.nu

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når det er Rasmus der står for det, ville jeg ikke være bange for at teste det af.

Rasmus Lindgren:
Hvad er det ved siden der ser ufærdig ud?

Du får en PM.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:54

Tommy:

Når det er Rasmus der står for det, ville jeg ikke være bange for at teste det af.

Rasmus Lindgren:
Hvad er det ved siden der ser ufærdig ud?

Du får en PM.

Mange tak for de varme ord Smile.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:10

jeg kan ikke se hvor links kommer er det commuties sites forum profiler

er det gode blogs links kommer og enkle links kataloger der giver høj giver høj trust rank er jo mere afgørende om det er det vilde antal

jeg har bemærket efter at bruge yahoo site seach at det var hurtigt arbejde at lave disse commuties profiler med disse links , derved ikke meget dyrt i antal timer  da dette arbejde er lettest i søgeord optimering proccessen , med at finde kvalitet steder og lave lange gode artikler er hårdt arbejde som giver virkeligt vildt meget mere end disse commuties site flere og flere kigger kun på antal i stedet for kigge på kvalitet hvor links kommer fra , jeg håber folk begynder at kigge mere på kvalitet

smid gerne mig en PM , for priser ser lave ud og vis får kvalitet links til den pris , ja så har jeg fundet den rette ,

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:20

Mikael christiansen:

er det gode blogs links kommer og enkle links kataloger der giver høj giver høj trust rank er jo mere afgørende om det er det vilde antal

jeg har bemærket efter at bruge yahoo site seach at det var hurtigt arbejde at lave disse commuties profiler med disse links , derved ikke meget dyrt i antal timer  da dette arbejde er lettest i søgeord optimering proccessen , med at finde kvalitet steder og lave lange gode artikler er hårdt arbejde som giver virkeligt vildt meget mere end disse commuties site flere og flere kigger kun på antal i stedet for kigge på kvalitet hvor links kommer fra , jeg håber folk begynder at kigge mere på kvalitet

smid gerne mig en PM , for priser ser lave ud og vis får kvalitet links til den pris , ja så har jeg fundet den rette ,

Som du kan se på http://backlinks.nu/faq linkbuilder vi på primært community sites med PR4-9 (og links pinges).

Det er klart at kvaliteten af linket aldrig vil være så god som hvis man satte sig ned og skrev lange artikler indenfor den niche man er. Man kan kaste meget tid efter linkbuilding og personligt gider jeg ikke selv og sidde og lave denne slags trivielle arbejde, derfor har jeg selv outsourcet dette (og der er overkapacitet i teamet, hvorfor jeg sælger ud af dette).

Men ja, man kan altid selv sidde og hygge sig med at oprette links på community sites og spare min service og derved et par hundrede kroner.

Personligt minder det med selv at lave trivielle opgaver såsom linkbuilding, mig om mit yndlings film (fra Ford Fairelane) citat:

"Conversation with Zuzu Petals was like masturbating with a cheese grater: slightly amusing, but mostly painful." - Ford Fairelane

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:34

Rasmus Lindgren:

Mikael christiansen:

Som du kan se på http://backlinks.nu/faq linkbuilder vi på primært community sites med PR4-9 (og links pinges).

Det er klart at kvaliteten af linket aldrig vil være så god som hvis man satte sig ned og skrev lange artikler indenfor den niche man er. Man kan kaste meget tid efter linkbuilding og personligt gider jeg ikke selv og sidde og lave denne slags trivielle arbejde, derfor har jeg selv outsourcet dette (og der er overkapacitet i teamet, hvorfor jeg sælger ud af dette).

Men ja, man kan altid selv sidde og hygge sig med at oprette links på community sites og spare min service og derved et par hundrede kroner.

Personligt minder det med selv at lave trivielle opgaver såsom linkbuilding, mig om mit yndlings film (fra Ford Fairelane) citat:

"Conversation with Zuzu Petals was like masturbating with a cheese grater: slightly amusing, but mostly painful." - Ford Fairelane

Som du måske ved betyder det ingenting hvad sidens rank det der betyder noget om siden omhandler ens emme

mere vigtigt den siden man links fra er rimeligt godt indekseret i google det betyder ingenting at en siden har pagerank 4 eller 9 det betyder noget hvilken pagerank den underside du opretter links fra hvilken ranks den har , så vis den undersiden ´jeg får links fra viser siden ikke vurderet af google den undersiden du har oprette på commuties site er det misvisende salgs måde du bruger

du behøver overhovedet ikke alle disse commuties site kvalitet giver langt mere med er mere tidskrævende og dog en ting især god ved commuties site konkurrenter kan jo tjekke ved site yahoo du har massevis links derved er du svær at kopier og du trækker luften ud ad dem , det kan være en god taktik , for de tror du lavet meget derved gider de ikke lave meget da de ikke overkommer det at kopiere en med sådan set har du ikke lavet meget

Det meste afgørende som jeg ser du kan hjælpe med er ikke links , med at forvirre konkurrenter i at du er svær at kopiere hvor du får kvalitets links fra , med kan også være meget effektivt med dit kan ikke stå alene i søgeord optimering proces derved skal der også kvalitets links der giver det afgørende ryk , derved  kunne det være godt , du vejledte i din ordning kan ikke stå alene vis du ønsker ekstreme top placeringer , folk skal vide der skal mere til end bare commuities site du laver , dette står der ikke når man køber dine links , folk kigger bare massevis links og husk alle kigger ikke FAQ siden vis skriver noget der efterfølgende

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:55

Hej Michael

Vi er enige om at kvaliteten af links er forskellig, men er meget uening i at denne type linkbuilding ikke nytter noget.

Men det er jo et frit land og folk kan vælge at bruge min service eller lade være.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:08

Rasmus Lindgren:

Hej Michael

Vi er enige om at kvaliteten af links er forskellig, men er meget uening i at denne type linkbuilding ikke nytter noget.

Men det er jo et frit land og folk kan vælge at bruge min service eller lade være.

læs nu hvad jeg skriver

selvfølgelige virker med det giver ikke det afgørende ryk der skal mere til end commuties site og der står kun FAQ hvor links kommer fra og en ren nybegynder vil så tro dit kan stå alene , der skal mere til , folk kan jo ikke vælge eller lade være eller ikke vis de ikke har nok viden til at vide dette kan ikke stå alene

Nu skriver jeg heller ikke det ikke virker med kvalitet af links er ikke høj og der skal mere til før de ekstreme placering

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mikael christiansen:

læs nu hvad jeg skriver

selvfølgelige virker med det giver ikke det afgørende ryk der skal mere til end commuties site og der står kun FAQ hvor links kommer fra og en ren nybegynder vil så tro dit kan stå alene , der skal mere til , folk kan jo ikke vælge eller lade være eller ikke vis de ikke har nok viden til at vide dette kan ikke stå alene

Nu skriver jeg heller ikke det ikke virker med kvalitet af links er ikke høj og der skal mere til før de ekstreme placering

Det gør jeg skam. Bemærk at jeg intet sted skriver at jeg rådgiver ifm SEO. Jeg sælger rå linkbuilding. Folk kan købe det eller lade være. Jeg lover ingen topplaceringer på Google eller lign. 

Hvis du er nybegynder vil jeg anbefale at man konsulterer en SEO ekspert som kan lave ens linkbuilding strategi for at se hvordan mit produkt passer ind i denne.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:43

Rasmus Lindgren:

Mikael christiansen:

læs nu hvad jeg skriver

Det gør jeg skam. Bemærk at jeg intet sted skriver at jeg rådgiver ifm SEO. Jeg sælger rå linkbuilding. Folk kan købe det eller lade være. Jeg lover ingen topplaceringer på Google eller lign. 

Hvis du er nybegynder vil jeg anbefale at man konsulterer en SEO ekspert som kan lave ens linkbuilding strategi for at se hvordan mit produkt passer ind i denne.

med læs på din side når man bestiller et produkt, der står du massevis links intet andet , der står intet om man skal kontakte en SEO konsulent første for at blive vejledt bedste muligt , det skal du gøre bedre

Du lover ikke top placeringer det ved jeg godt , det kan man heller loves vis man får hele pakken , med sikkerheden for det lykkes er vis man bruger hele pakken er større,

Men gør det bedre på siden så folk før de bestiller kan se , hvad de får og de ser det ikke kan stå alene , og det skal stå der , når man klikker bestiller en vare for en utilfreds kunden taber du flere på kunder , vis man skriver før bestiller kan du tabe nogle kunder med i stedet for har du kun tilfreds kunder for dem er du sikker på har bestilt din vare fordi det er det de ønsker sig og de forsætter med at være kunder hos dig

Ps. jeg ville bare have du kun fik tilfreds kunder så det var bare et godt råd som du kan bruge eller lade være, jeg synes der skal mere info på din siden , det er min mening , at jeg synes du kan godt gøre det bedre på din egen side med mere info og bedre sat op før man bestiller en vare

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 14:39
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 6 person

Så vidt jeg ved har Rasmus hele tiden været endda meget klar omkring hvilke links man får og jeg kan slet ikke se noget problem i den service han tilbyder. Det ER altså ikke Rasmus ansvar som udbyder af en service at skrive meterlange disclaimere. Det er sådan en typisk dansk mentalitet hvor vi vil have det hele men ikke betale/risikere noget.Vi elsker bare at helgardere os, så kan vi skyde skylden på en anden bag efter.

Brug servicen eller lad være, men der er ingen grund til at betvivle Rasmus motiver imo, da han har været helt reel omkring servicen fra starten af.

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)