læs nu hvad jeg skriver
selvfølgelige virker med det giver ikke det afgørende ryk der skal mere til end commuties site og der står kun FAQ hvor links kommer fra og en ren nybegynder vil så tro dit kan stå alene , der skal mere til , folk kan jo ikke vælge eller lade være eller ikke vis de ikke har nok viden til at vide dette kan ikke stå alene
Nu skriver jeg heller ikke det ikke virker med kvalitet af links er ikke høj og der skal mere til før de ekstreme placering
Det gør jeg skam. Bemærk at jeg intet sted skriver at jeg rådgiver ifm SEO. Jeg sælger rå linkbuilding. Folk kan købe det eller lade være. Jeg lover ingen topplaceringer på Google eller lign.
Hvis du er nybegynder vil jeg anbefale at man konsulterer en SEO ekspert som kan lave ens linkbuilding strategi for at se hvordan mit produkt passer ind i denne.
med læs på din side når man bestiller et produkt, der står du massevis links intet andet , der står intet om man skal kontakte en SEO konsulent første for at blive vejledt bedste muligt , det skal du gøre bedre
Du lover ikke top placeringer det ved jeg godt , det kan man heller loves vis man får hele pakken , med sikkerheden for det lykkes er vis man bruger hele pakken er større,
Men gør det bedre på siden så folk før de bestiller kan se , hvad de får og de ser det ikke kan stå alene , og det skal stå der , når man klikker bestiller en vare for en utilfreds kunden taber du flere på kunder , vis man skriver før bestiller kan du tabe nogle kunder med i stedet for har du kun tilfreds kunder for dem er du sikker på har bestilt din vare fordi det er det de ønsker sig og de forsætter med at være kunder hos dig
Ps. jeg ville bare have du kun fik tilfreds kunder så det var bare et godt råd som du kan bruge eller lade være, jeg synes der skal mere info på din siden , det er min mening , at jeg synes du kan godt gøre det bedre på din egen side med mere info og bedre sat op før man bestiller en vare