Man overser let det man ikke kigger efter...
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Denne "awareness test " er ganske vidst en del af den britiske kampagne for, at trække fokus på de mange cyklister der bliver overset i trafikken.... men videoens budskab er meget rammende, og meget bredt spektret - og er relevant ift. netop de muligheder, som vi tilbyder...
Lasse Burholt
Svar
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Haha hvor fedt :)!
Fik godt nok også 13 rigtige, men hvad gør det, når jeg ikke så den dansende bjørn...
Svar
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Du ødelagde det lidt med den overskrift, for jeg gik straks igang med at holde øje med alle mulige andre ting - i stedet for at tælle kast.
Og så var bjørnen meget tydelig.
Svar
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Denne "awareness test" er ganske vidst en del af den britiske kampagne for, at trække fokus på de mange cyklister der bliver overset i trafikken.... men videoens budskab er meget rammende, og meget bredt spektret - og er relevant ift. netop de muligheder, som vi tilbyder...
Lasse Burholt
Jeg så faktisk bjørnen, men min computer lagget også voldsomt under afspilningen.
Svar
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Tilmeldt 4. Jan 11
Ja
Lidt stof til eftertanke...
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
ja jeg så den dansende bjørn , med sjov video
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Svar
Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Ja, det er en klassiker :-)
Denne er nu bedre:
De 21 ændringer fangede jeg ikke - men så Gorillaen til at begynde med, som så blev til en ridder i rustning ;-) Thats about it!
Lasse
Svar
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Keld_J
Skrevet
27-01-2011 kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
men så Gorillaen til at begynde med, som så blev til en ridder i rustning
He he Lasse er du helt sikker på det er en abe ?
Jeg har bestilt briller 21 ændringer så kun tæppet. ØV
Svar