Hej Lyskjaer Ideen er god, jeg kender til ihvertfald 3 forskellige forsøg på at få den ide igang, siden 2002. Hvorfor det ikke er lykkedes indtil nu, ved jeg desværre ikke - måske for store ambitioner og for få penge. Jeg vil tro at et lavbudget projekt, har bedre muligheder.
Hvem skal betale for servicen? Er det den enkelte sms-bruger eller dem der reklameres for?
Et ganske vigtigt spørgsmål at få afklaret inden du kommer for langt!
De unge har ikke for mange penge i forvejen, så gebyret skal være virkelig minimalt for dem - og det betyder så at der skal rigtig mange brugere på, før det bliver en rimelig forretning.
Hvis du istedet vil have dem der reklameres for til at betale, så skal du sikkert kunne leverer et sms netværk af dimensioner inden du har en chance for at trænge igennem markedet.
Mvh
Lars C |
Planen var at lade dem der reklamere betale for denne service. det ville give større interresse blandt de unge da det så ikke ville koste dem noget...
Ja det er rigtigt nok... gprs koster penge. men i forholdt til gsm er det ikke så dyrt.
Gsm: der ringer man op til internettet og så betaler man ligesom ved et telefonm opkald.
Gprs: Der går man på nettet og betaler et beløb for de mb man henter. typisk 10/20 kroner på mb
Men en normal wap side fylder ikke så meget da billeder og tekst skal være et minimum.
Men det er rigtigt nok man betaler selv for de reklamer man så er tvunget til at se... den havde jeg ikke lige tænkt over... det er jo ikke lige det mest positive budskab