Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønskes: 10 gode seoråd.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Amager
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Jeg ser på den som potentielle kunde.

Så vil jeg hurtigt finde en anden hjemmeside - den hænger ikke sammen i mit univers. Jeg vil sige det sådan at din hjemmeside er også dit visitkort for det du tjener penge på. Den skal være helt klar i udtrykket.

Hvordan ser din målgruppe på siden? Hvad lægger de vægt på af oplysninger? Det skal være simpelt og let, dine regne eksempler gør det eksempelvis tungt. Dem skal du give kunden når i er sammen, så du kan forklare, det som kunden ikke forstår.

Husk det er modtageren som bestemmer budskabet. Så selv de bedste informationer kan gå tabt, hvis brugeren ikke kan se dem.

Du er velkommen til at skrive hvis du ønsker yderligere dialog.

TVC

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:29

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 09:22

Godt råd 1: Brug spørgsmål som overskrifter (eller rettere: søgesætninger som overskrifter).

Lav fx. en H1 overskrift der hedder: Hvordan stifter man et ApS (hvis du nu arbejder med stiftelse af Anpartsselskaber etc.).

Godt råd 2: Drop site-map på din hjemmeside. Kort sagt: Risikoen er for høj. Det kan ødelægge det hele.

Godt råd 3: Brug permalinks. I stedet for at have www.ditnavn.dk/?213=asc så hav et link, der hedder: www.ditnavn.dk/hvordan-stifter-man-et-aps (you get the point)

Dbh. Yngvi

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 09:33

Ellen Garne:

Spændende læsning, seo-lex'en. Går ud fra, det er værd at bruge penge på den "rigtige" version? 

Den er alle pengene værd, og en sjat til

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)