Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny bil! Hjælp

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Dét er godt nok en fed bil! :)

Meen, for dig er det en dødfødt idé, sorry to say..

Du fortæller selv, at du kun er på S.U, og allerede dér, tror jeg de fleste banker vil nægte at låne dig penge, da du simpelthen bare ikke har råd til at skulle betale tilbage.

Selv hvis du fik lånt pengene, så ville alle dine penge gå til bilen - og derfor ikke have råd til benzin, eller reperationer.

Konklusion: Du vil være i gæld i satme mange år, for en bil du ikke har råd til at kører i.

/Casper Poulsen

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 09:44

Nicolai - 

vil du ikke redde min weekend ved at montere skjult kamera, og så gå op i banken og sige at du gerne vil låne 750K til en Porche. 

Smid skidtet på youtube, så kvitterer jeg med en porche i matchbox størrelse du kan drømme om, mens du sparer op :)

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 09:58

Hvis du bor i DK er det næsten UMULIGT. 

For det første koster bilen mere end du siger.. Hvis du gerne vil have en S'er skal du minimum af med 450.000 for en 10 år gammel model. 

Derudover skal du have forsikring det tvivler jeg på er muligt. Hvis du endelig finder en skal du af med minimum 30.000-40.000 for ANSVAR 

Jeg bor fx i Flensburg(Tyskland) og skal snart købe en porsche boxster eller 911 men her er der ingen problemer. Ingen afgift og forsikring er ikke så slemt :)

Så hvis du vil have din drøm til at blive virkelighed skal du flytte til Malmø eller Flensburg

Desværre... 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)