Jeg kan ikke lige dy mig. Der er så mange, der tilbyder SEO-artikler til under kr. 100,-. Derfor går jeg lige den modsatte vej.
For den nette sum af kr. 400,- ex. moms får du en artikel, der er SEO-optimeret. Jeg er sikker på, at min artikel vil trække flere kunder til din hjemmeside, så prøv mig af. Kun betaling, hvis du er tilfreds!
Dette er et seriøst tilbud men samtidig også en provokation. Alt drejer sig ikke om pris men hvad du rent faktisk får for dine skillinger.
400 kr. for en SEO artikel er heller ikke nødvendigvis dyr. At lave en SEO artikel er ikke det samme som at skrive en almindelig artikel. Der skal bruges de rigtige keywords, foretages keyword-analyser, en korrekt opbygning, rigtige overskrifter, rigtige links osv osv.. Så 400kr er en fin pris for mellemstore virksomheder efter min mening. :-)
Jeg undrer mig også over, hvordan de kan gøre det så billigt.
At skrive en antikel tager nok ca. mellem en 1/2 time og en time. Dvs. de skal have en times løn for det.
Jeg har endnu ikke benyttet mig af det. Men som så ofte skrevet: Kvalitet og pris hænger sammen.
Hej Jette,
Mange kan gøre det billigt fordi de tænker mere på nøgleord, end de tænker på kvalitet. De laver artikler som skal læses af Google, og ikke af mennesker. Derfor tager det længere tid. Skal du have en artikel, som skal læses af begge, så kræver det noget mere. Jeg har selv benyttet mig af en tekst-leverandør, hvor det var billigt, og hvor det var dyrt. Det kommer an på formålet med teksten :)
Langt de fleste nystartede virksomheder skal blot bruge keyword-tekster (uden det bliver keyword-stuffing). Det er mest mere etablerede virksomheder, hvor den højere kvalitet er afgørende.
At skrive en antikel tager nok ca. mellem en 1/2 time og en time. Dvs. de skal have en times løn for det.
Jeg har endnu ikke benyttet mig af det. Men som så ofte skrevet: Kvalitet og pris hænger sammen.
Det hænger også tit sammen men med at det er unge/studerende der laver det som en sidebeskæftigelse/hobby og ser hvad de kan tjene på det. Derfor behøver de nødvendigvis ikke tjene 250kr i timen.
Men selvfølgelig hænger pris og kvalitet ofte sammen. Det er der ingen tvivl om. Men bare lige en kommentar til hvorfor der ofte findes billige SEO artikler.
Hej Jette,
Mange kan gøre det billigt fordi de tænker mere på nøgleord, end de tænker på kvalitet. De laver artikler som skal læses af Google, og ikke af mennesker. Derfor tager det længere tid. Skal du have en artikel, som skal læses af begge, så kræver det noget mere. Jeg har selv benyttet mig af en tekst-leverandør, hvor det var billigt, og hvor det var dyrt. Det kommer an på formålet med teksten :)
Langt de fleste nystartede virksomheder skal blot bruge keyword-tekster (uden det bliver keyword-stuffing). Det er mest mere etablerede virksomheder, hvor den højere kvalitet er afgørende.
Hej Yngvi
Det er rigtig, det kommer an på, hvad man skal bruge tekster til.
Og omvendt:
Jeg skriver om rejser og ferier. Så kan jeg få lavet billige tekster, og selv lave søgeordsoptimering på dem.
Det hænger også tit sammen men med at det er unge/studerende der laver det som en sidebeskæftigelse/hobby og ser hvad de kan tjene på det. Derfor behøver de nødvendigvis ikke tjene 250kr i timen.
Men selvfølgelig hænger pris og kvalitet ofte sammen. Det er der ingen tvivl om. Men bare lige en kommentar til hvorfor der ofte findes billige SEO artikler.
Hej Mark.
Det er rigtig.
Og vi har jo selv set hvor dygtige de unge er her på Amino. Alderen går går enddaq helt ned på 14-15 år. Det er jeg meget imponeret over.
Hej Michael, jeg synes det er "modigt" af dig at gøre dette netop nu hvor amino nærmest bliver hærget af en priskrig inden for artikler Men jeg har også undret mig over at folk ikke tager mere end 50-100 kr. for en artikel det kan jo ikke rigtig gå op i forhold til timeløn, hvis man samtidig bryster sig af at lave god research; skrive om alle emner; og skrive en god artikel.
Så jeg er nu helt sikkert på at der nok skal være et markede for dig, og nogle virksomheder der gerne vil give 400 for en ordentlig gennemarbejdet artikel.