Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne have visa/master betaling på mit site. Hvad gør jeg?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

jeg har en hjemmeside, hvor jeg skal til at sælge en ydelse. 

Jeg vil gerne gøre det muligt at betale med Visa og mastercard på siden. hvordan gør man det?

Skal man hendvende sig til Visa eller hvordan er processen?

Håber at nogen kan hjælpe?

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad hvis jeg ikke ønsker at bruge paypal?

Fra København
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 5
Fra  Molach I/S Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du skal have en indløsningsaftale med pbs og selve betalingsløsningen hos f.eks. epay.

Mener en indløsningsaftale med pbs. koster omkring 1000 kr. årligt og epay mellem 200-400 kr. om måneden alt efter hvilken kort og funktioner du ønsker.

Du kan læse lidtmere om det hel hos www.epay.dk de hjælper vist også med at ansøge om indløsningsaftalen.

 

Derudover skal du jo have en hjemmeside der er parat med produkter og indkøbskurv..

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal bruge en aftale med Nets (det gamle PBS). En indløsningsaftale med udenlandske kort (Mastercard, Visa osv), koster 3500 DKK, plus 1000 DKK pr. år. Udover dette skal du også have et indbetalingssystem, dette kan du købe via Quickpay, DanDomain, Epay osv, dette koster ca 150-250kr pr måned.

 

For at du kan få en aftale med Nets, skal du kunne vise dem din side, for at de kan godkende at du fortælle forbrugeren om de korrekte oplysninger om Jeres firma, rettigheder osvosv.. :-)

Læs mere på pbs.dk

 

Med venlig hilsen

Casper M. Poulsen

Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har personligt dankort og eda kort fra nets via ePay og det fungerer upåklageligt derudover har jeg lige bestilt udenlandske kort via euroline da jeg var træt af at vente på nets oprettelse af udenlandske kort. ( havde ventet 6 uger)
Euroline har ingen oprettelses afgift og afhængig af omsætningen i shoppen også billige i afregning end nets
Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

hedvig:

hvad hvis jeg ikke ønsker at bruge paypal?

Har du set på ewire?

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

hedvig:

Jeg vil gerne gøre det muligt at betale med Visa og mastercard på siden. hvordan gør man det?

Hvis du kun ønsker at modtage VISA og MasterCard på din hjemmeside, så kan du med fordel benytte Euroline som indløser frem for Nets.

Prisen er billigere hvis du benytter Euroline, du slipper for et stort oprettelsesgebyr og et årligt gebyr. Med Nets koster det 3500 at komme i gang og 1000 kr om året (dette er udelukkende for indløsningsaftale, ingen betalingsgateway), derefter koster det en procentsats af dine beløb.

Hvis det er internationalt udstedte kort koster det op til 3.75% af beløbet men mindst 1.95 kroner. Ved dansk udstedte kort er det 1.25% dog mindst 0.70 kr.

Med Euroline er det kundespecifikt hvad du betaler, men typisk 0 kr i oprettelse, 0 kr om året og omkring 2 procent af transaktionsbeløbet.

Dertil kommer så din betalingsgateway. Vi har stor (og god) erfaring med ePay. Hvis du benytter ePay sammen med Euroline koster det 599 i oprettelse, 199 om måneden og 0.25 kr. pr transaktion.

Det kan virke en smule uoverskueligt, men hvis du vil have noget mere information og en ca. beregning af hvad din udgift vil være, så send os en e-mail på info@helpsoft.dk med dine krav og ønsker.

Kan du selv implementere sådan en løsning ud fra teknisk dokumentation eller skal du bruge hjælp til dette?  

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)