Hejsa alle Jeg har oprettet og kørt en webshop siden 2008 der kan findes på www.papspil.dk i første omgang på en osCommerce platform, sidst år skiftede vi så over til magento og i efteråret fik vi en aftale med PBS op at stå, og kunne begynde at modtage Dankort/Visakort. Hver skridt har været et skridt i den rigtige retning og har forøget salget/antal besøgende. Jeg er dog kommet dertil nu, at jeg gerne ville have kigget på designet af hjemmesiden. So far har det været et magento default design, som jeg har fiflet lidt rundt med. Blandt andet har jeg været ved at kigge på at lave forskellige minisites som en del af den samlede webshop (et eksempel kan ses her www.papspil.dk/dominion-spil) Nu er jeg dog hverken designer, layouter eller grafikker. Så jeg skal nok have nogle til at hjælpe med dette, jeg er dog lidt (meget) i tvivl om hvad mit næste skridt skal være, hvem jeg skal/kan kontakte og hvad jeg præcis skal have dem til at gøre. Så nogle gode forslag/ideér til hvordan jeg tager min lille webshop et skridt vidre ? MvH |
Jep du kan snildt bruge et bedre og mere indbydende design og generel opstramning af hele din brugervenlighed. Al sammen noget der kan bedre din indtjening.
Så er det bare med at kridte skoene og finde en af alle de designere herinde som underbyder hinanden.
Tag en god snak med designeren om hvad du vil med dit site, hvilke resultater vil du gerne opnå, skal siden målrettes en anden type kunder etc
Mvh
Jakob
(ja jeg er også selv designer og vil kunne gøre alt dette for dig, men så bliver det ikke til 10,- i timen)