Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting flere Ip addresser

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som ved, hvilke hosting firmaer kan levere mange forskellige Ip addresser i flere Class-C net, uden at man skal betale for en dedikeret addresse?

PS: Danske host, i udlandet er det ikke noget problem at finde

Mvh

Morten

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Skrevet kl. 09:37

Jeg glemte lige at nævne at det er til wordpress sider, og PHP memory limit skal være min 64.

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 13:22

Hamburg1991:

Er der nogen som ved, hvilke hosting firmaer kan levere mange forskellige Ip addresser i flere Class-C net, uden at man skal betale for en dedikeret addresse?

PS: Danske host, i udlandet er det ikke noget problem at finde

Mvh

Morten

Hej Morten.

Hvor mange IP´er er du på udkig efter?  Jeg går ud fra hver IP skal være i sit eget /24 ?

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Skrevet kl. 13:31

Pt har jeg 8-10 sider som jeg skal flytte, jeg ved ikke have /24 betyder?

Men det jeg har brug for er addresser hvor 192.168.x.1 og 192.16.y.1 hvor det tredje tal er anderledes

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 13:40

Hej Hamburg.

Jeg tror du har misforstået noget, det du antyder her i din sidste post er LAN Ip adresser, og ikke WAN Ip adresser.

Kan du ikke prøve at forklare mere tydligt, hvad og hvorfor du vil have flere IP adresser. Så kan Jeg/vi prøve at hjælpe dig med om det overhovedet er nødvendigt.
Du kan sagtens have en webserver med flere domæner på det samme IP.

Jeg kan sagtens tilbyde dig en server der svarer på flere forskellige WAN Ipadresser, hvis det er det du ønsker / har behov for. Ring evt. til mig på 50 59 56 67¨

Kim

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:44

Kim Gregersen:
Kan du ikke prøve at forklare mere tydligt, hvad og hvorfor du vil have flere IP adresser.

Flere ipadresser med forskellie C-klasser kan relatere til noget SEO hvor der laves links fra dem til et site der skal have mange indgående links.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Skrevet kl. 13:49

Kim Gregersen:

Hej Hamburg.

Jeg tror du har misforstået noget, det du antyder her i din sidste post er LAN Ip adresser, og ikke WAN Ip adresser.

Hej Kim, nej jeg har ikke misforstået noget, jeg ved godt der en LAN IP, det var ikke det der var min pointe, det vigtige er at tallet efter det andet "." er anderledes.

De er til meget små sider som ikke har brug for meget plads og trafikken er ogsaa begrænset, en webserver - vil være som at skyde gråspurve med kanoner.

Det jeg leder efter er et hosting firma som kan levere en billige site løsning, med en smule plads og php memory etc. som skrevet ovenfor. men samtidig har så mange servere oppe at køre at der er en unik C-klasse til ca. 10 sider

Mvh

Morten

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Skrevet kl. 13:49

Nemlig Big Smile

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Skrevet kl. 13:50

Niels Henriksen:

Flere ipadresser med forskellie C-klasser kan relatere til noget SEO hvor der laves links fra dem til et site der skal have mange indgående links.

Korrekt Big Smile - lidt i den retning

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 14:44

Niels Henriksen:

Kim Gregersen:
Kan du ikke prøve at forklare mere tydligt, hvad og hvorfor du vil have flere IP adresser.

Til det kan der vist kun svares "Puhaaaaa"

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)