Tror I der er nogen mulighed for at skaffe billetter til de sidste af danmarks kampe i VM?? Jeg tænker på Semi og finale/bronze kamp.
Hilsen
Frederik :-)
Hej Frederik,
Ja, man kan stadig købe billetter inkl. bustur til finale-dagen hos min foretrukne rejsearrangør: www.karkon.dk . Dem kører jeg jævnligt med.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Nu kommer jeg helt fra Jylland, så for mig vil det være dejligt at bussen kører mig derover, mens vi fester i bussen - venter på mig og opbevarer mine ting, mens jeg ser håndbold - og kører mig hjem igen, mens vi fester videre, når Danmark har vundet VM
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
jeg har 2 stk, til Semi i Malmø, som kan byttes til 2 stk til Danmarks kamp, jeg har bare ikke selv mulighed for at komme til Malmø for at bytte dem, den kan du købe billigt hvis du vil, de koster 1000 sek. stykket du kan få dem for 1200 kr. samlet.
jeg har 2 stk, til Semi i Malmø, som kan byttes til 2 stk til Danmarks kamp, jeg har bare ikke selv mulighed for at komme til Malmø for at bytte dem, den kan du købe billigt hvis du vil, de koster 1000 sek. stykket du kan få dem for 1200 kr. samlet.
Ja, det er lidt af en svinestreg fra arrangørernes side, nu hvor Sverige selv har en chance i turneringen.
Jeg har det her sted hvor man kan købe billetter fra nogen der har i overskud, eller bytte pladser med nogle andre. Der er lige lavet en side til VM i håndbold i Malmø, men på min side om billetter til FCK - Chelsea har jeg fået over 56 kommentarer, så måske der også snart kommer nogle mennesker med billetter til VM i Malmø.