Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fotograf tilbud

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Amino brugere

Jeg er lige blevet færdig med fotografisk grundforløb på KTS og søger nu læreplads. I mellem tiden mangler jeg nogle fotografiske opgaver, noget mere erfaring, flere referencer og billeder til portfolien.

Jeg laver mest person fotos, men har også erfaring med arkitektur, landskab og packshots.

Her kan i se flere af mine billeder: http://www.kasperjacklarsen.dk

Prisen må vi snakke om.

Venlig hilsen,

Kasper Jack Larsen

kjl@kasperjacklarsen.dk

Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 10:04

Super lækre billeder!
Det må jeg sige!

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 11:50

Hej Kasper

Kan du sende mig en mail på ch@chmedia.dk med priser :)?

mvh

Christopher

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 19:53

Hej Kasper

Blandt udøvende kunstnere (musikere, skuespillere osv) er der generelt et stort behov for den type billeder, du præsenterer på din hjemmeside. Min kone er uddannet på musikkonservatoriet, så jeg kender miljøet indefra.

Det er super kreative og inspirerende mennsker at arbejde med, men de har ingen penge :-( Faktisk har jeg erfaret, at deres generelle oplevelse af fotografer er, at fotograferne ikke rigtig gider den slags billeder. Jeg tror mange hellere vil tage model-billeder.

Prøv evt. at hænge sedler op på musikkoncervatoriet. Hvis du bor i København, kan du prøve at tage kontakt til http://www.taarnstudiet.com/. Der er et fantastisk skuespiller-miljø, og de er slet ikke vandt til at få interesse fra fotografer. Jeg tog billeder ved en forestilling for et års tid siden - fantastisk oplevelse.

Jeg vil klart anbefale dig ikke at lave opgaver helt gratis. Ved at tage en lille smule penge for at løse en opgave, får du forretningsaspektet med. Desuden sætter folk mere pris på dine billeder, hvis de har betalt lidt for dem. Det er endnu vigtigere at have en god forretningssans end at kunne tage gode billeder, hvis du vil være professionel fotograf.

SmileCarsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:30

Hej Carsten

Jeg har efterhånden fotograferede en del bands og kunstnere og jeg syntes det er rigtigt spændene eftersom jeg selv er musiker.

Jeg syntes at det er rigtigt kreativt at skulle sætte sig ind i bandet/musikerens still og derudfra tage billeder der passer til.

Men som du siger har de fleste kunstnere ikke så mange penge og derfor skal man virkelig være dygtig for at kunne tjene noget på det.

Derfor er jeg ved at flytte mig mere over mod noget editorial og model, så har jeg musik billederne mere som en hobby.

Mange tak for hjælpen.

Venlig hilsen,

Kasper Jack Larsen

http://www.kasperjacklarsen.dk

kjl@kasperjacklarsen.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:42

Det er rigtige flotte billeder, jeg har ikke forstand på hvordan disse skal være efter fotografernes hjerne,

men de går lige i hjertet...

flot arbejde

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:46

Hej Johnny

Mange tak, det er altid dejligt at få positiv feedback på sine billeder. :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)