Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afvisningsprocent på 58,4%. Er det ikke ret meget???

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Tønder
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 148
Fra  KATRINESkøkken.dk Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Notebookonline.dk:

Hej Johnny

Du skal ikke bekymre dig om den url der slutter med shop=closed
Det er et besynderlig parameter som Dandomain benytter på deres shop.

Jeg kender godt din shop og der er intet galt med selve shopløsningen.

Vedr. Adwords kan jeg nævne at vi har en afvisningsprocent på ca. 35% målt over 6 mdr. og jeg tror ikke man skal tænke så meget over det for som en anden ytrer, hvis bare konverteringen er godt.

Er glad for den kommentar med shop=closed, for den gjorde mig da en smule nervøs :-) Tak for opmundringen

Fra Tønder
Tilmeldt 14. Oct 10
Fra  KATRINESkøkken.dk Skrevet kl. 21:58

Notebookonline.dk:

R.Storm:

Nu har jeg prøvet at komme ind på din webshop i flere minutter. Jeg kan ikke tro, jeg er den eneste, der ikke kan komme derind. Okay, jeg bruger Firefox i Ubuntu, men det plejer ikke at være et problem.

Vh

Robert

Det er korrekt du er ikke den eneste.
Shoppen kører igen men har været vildt langsom de sidste 10 min.
Jeg ved at Dandomain er ved at opdatere deres servere i dag så det er nok problemet.

Har de opdateret servere??? Det har jeg ikke fået noget at vide om Hmm troede da at man fik sådan noget at vide Tongue Tied

Fra Tønder
Tilmeldt 14. Oct 10
Fra  KATRINESkøkken.dk Skrevet kl. 22:03

Amaris Charvell:

Hej Johnny.

Jeg har lige kigget på din side også, og har en enkelt tilføjelse til alle de gode og kompetente råd du allerede har fået.

Jeg har på et tidspunkt læst et eksempel (tror det var i Rosenstand's SEO-LEX, men da jeg ikke husker det 100%, tør jeg ikke helt give nogle specifikke credits for det) om netop "blandingsbatterier". Det jeg læste handlede om at bruge de ord ens kunder bruger. Og hvis ens kunder siger (og dermed søger efter) "vandhaner", ja så hjælper det dig ikke meget at en "vandhane" på din side hedder "blandingsbatteri", selvom det måske nok er den korrekte term.

Det er min fornemmelse at din side er fokuseret på B2C og derfor tror jeg måske at du bør følge ovenstående eksempel. Solgte du nu udelukkende B2B, så havde det givet langt mere mening at optimere efter et søgeord som "blandingsbatteri", da det nok er mere brugt i de kredse. Men min fornemmelse er altså, at langt de fleste privatpersoner vil søge efter "vandhane" i stedet.

Du kunne jo i hvert fald gøre dig selv den tjeneste, også at inkludere ordet "vandhane" i teksten om produktet, for nuværende står det ingen steder. Jeg synes f.eks. at den vandhane du har i messing er rigtig fed, men jeg ville aldrig have fundet den (gjorde jeg udelukkende fordi jeg kiggede på din side med et helt andet formål), fordi jeg er en af dem der ville have søgt efter en "vandhane i messing" ;)

Prøv at gå dine produkter igennem, og selvom du beslutter at holde fast i "fagudtrykkene", så kan du i det mindste supplere med nogle "hverdagsoversættelser" som både Fru Jensen og undertegnede bruger, så du kan optimere lidt på dem også.

Ellers synes jeg faktisk at din shop er fin og overskuelig og absolut ikke et dårligt resultat, af en førstegangs shop at være. Held og lykke med det.

De bedste hilsener

Amaris

Takker for svaret. Fik pointen. Igen en af de ting man ikke lige tænker over når man selv sidder og kigger på webshoppen :-) Men kan godt se hvor du vil hen af. Tror lige jeg vil tage kunde brillerne på og kigge lidt på siden.

Iøvrigt kan vi jo sagtens sende en messing vandhane til sverige, men kan ikke finde din ordre??? Wink

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 22:53

Johnny Nørgaard:

Notebookonline.dk:

R.Storm:

Nu har jeg prøvet at komme ind på din webshop i flere minutter. Jeg kan ikke tro, jeg er den eneste, der ikke kan komme derind. Okay, jeg bruger Firefox i Ubuntu, men det plejer ikke at være et problem.

Vh

Robert

Det er korrekt du er ikke den eneste.
Shoppen kører igen men har været vildt langsom de sidste 10 min.
Jeg ved at Dandomain er ved at opdatere deres servere i dag så det er nok problemet.

Har de opdateret servere??? Det har jeg ikke fået noget at vide om Hmm troede da at man fik sådan noget at vide Tongue Tied

Hej Johnny

Så abonnerer du ikke på deres driftsmail, den fik jeg tidligere i dag.
Der har været en del forstyrrelser hos dem hele ugen, alle dog meldt ud men nogle først rettet efter henvendelse fra os :-)

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)