Jeg har ikke selv solgt smykker men en bekendt gjorde det, hun producerede også egne smykker.
Hun havde en fin succes med at sælge på auktions siden qxl.dk ved ikke om du allerede bruger denne side, men det er så godt som gratis at prøve, det der koster på siden er hvis man skal ligge først når man feks. søger på halskæder, ringe osv. Der er dog også en del etablerede smykke firmaer der sælger på qxl.dk. Hvis du ikke allerede bruger qxl.dk vil jeg klart anbefale siden jeg bruger den selv meget primært til salg men også til opkøb af vare partier.
Mit speciale er at opkøbe store møntsamlinger herefter splitter jeg dem op og sælger dem via qxl.com. gerne i flotte æsker eller mapper jeg køber så det ser lækkert ud.
Jeg tænkte qxl.dk vil være naturligt for dit interesse område salg af smykker. Men lad os se om der ikke kommer endnu flere forslag fra Aminos brugere, det er jo bare om at være kreativ og prøve forskellige steder.
Jeg er ret sikker på du kan søge på qxl.dk og tjekke markedet derinde uden at være medlem så du kan danne dig et overblik og se konkurrenterne.
Nu er det længe siden jeg har oprettet mig men er ret sikker på det ikke koster noget at bruge før du får gang i dine salg.
Det er lidt bøvlet at oprette sig fordi man skal have koder tilsendt osv. for at verificere man er den person man udgiver sig for, for at få en sikkerhed for handlerne på siden.