Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Bele.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Utopians.dk Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på Amino

Jeg har startet et lille site med tips og tricks til alt inden for PC og Elektronik verdenen. Jeg kunne godt tænke mig at få lidt feedback på hvad der evt. kunne gøre bedre.

www.Bele.dk

Mvh

Christian

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 16:20

Jeg vil ikke kommenterer designet m.v

Men meget nyttig hjemmeside, jeg gemmer lige adressen Big Smile

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 16:31

Hej Christian,

Jeg synes du er på rette vej, dog er der plads til forbedringer. Jeg har nogle comments:

- http://screencast.com/t/JXv3f8qZiv De billeder der rotere på denne plads er meget utydelige i teksten og ser dårligt ud.
- Banneret er alt for højt. Få inspiration fra de store internet firmaer, de har aldrig så store logo'er. Det er jo begrænset hvad dit logo fortæller brugeren udover dit firmanavn som de nok godt er klar over, da de jo netop er landet på din side... Lav alt det øverste meget mindre i højden.
- Menupunkterne står gnidret sammen, der må gerne være lidt mere luft i en menu.
- Chat funktionen. Er du tit online? Ellers er det frustrerende som bruger, hvis der bare står "offline" hele tiden. Enten slet eller brug den.

Mine 5 cents..
God vind! Smile

Med venlig hilsen
Anders Pedersen

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:23

hjemmeside tilpasser sig ikke alle skærm størrelser jeg skal køre frem og tilbage for at se hele hjemmesiden

jeg kan ikke få overblik over hjemmesiden der er en masse kasser fra den ene side til den anden , kørte frem og tilbage med musen

domæne navnet i titlen , næsten ligeved hvad ligger du nummer 1 med det, sæt nogle sigende ord i titlen og gerne med alle 67 tegn der vises på google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 17:26

Rigtig fin side, det jeg lige lagde mærke til var at siden er 1300px bred, det er vel ikke så brugervenligt i forhold til at den normale skærm størrelse er 1024px.

- Ivan

Fra Risskov
Tilmeldt 25. Mar 10
Fra  Utopians.dk Skrevet kl. 18:04

Tak for alle kommentarer, jeg har noget jeg skal have kigget på og tror i første omgang, jeg skal have siden gjort lidt smallere.

Fra Risskov
Tilmeldt 25. Mar 10
Fra  Utopians.dk Skrevet kl. 22:35

Jeg har netop foretaget nogle ændringer på siden og kunne godt tænke mig lidt feedback på ændringerne.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)