Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en seriøs partner der har mod på et godt samarbejde

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne prøve krafter med at bygge en forretning/virksomhed op som kan blive mit leve brød fremover. Jeg er også åben for at overtage et eksisterende forretning/virksomhed hvis jeg kan se ideen med det. Jeg har ikke selv en ide om hvad det skulle være men jeg er åben for at prøve mig frem. Jeg har en baggrund som Elektriker og er også blevet uddannet Autoriseret. EL-Installatør. Pt. er jeg igang med at uddanne mig som Stærkstrømsingeniør og har to år tilbage af udannelsen. Forretning/virksomhed vil jeg gerne føre ud i virkeligheden ved siden af mit studie men det ændre ikke min holdning i at jeg vil knokle røven ud af bukserne for at det skal blive mit leve brød. Selv om jeg har sådan en El-teknisk baggrund behøver det ikke være indefor samme felt, jeg har ikke noget imod at opererer på andre felter. Hvis det bliver indfor det El-teknisk felt er jeg også parat til at opererer. En sidste ting jeg vil skrive er at jeg ingen interesse har i alle de der former for pyramidespil der på markedet, har været til nogle møder der omhandler nogle af deres forretningskoncepter og jeg synes 99% af det de lukker ud er varmt luft som man kun kan bruge til at varme sig med i en ultra kort periode og inttet andet.

Jeg håber på at kunne finde en seriøs samarbejdspartner som vil udføre tanke til handling sammen med mig.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 14:27

Hvor bor du i landet??? ;-)

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 11
Skrevet kl. 14:38

KøbenhavnBig Smile

Hvad med dig??

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 14:47

Århus ;-)

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 11
Skrevet kl. 15:05

CoolWink

Havde du noget hjertet eller??

Fra Skive
Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:29

Du skal ikke være bange for at starte noget op selv! Fordele ved at have en partner er at man kan sparre, diskutere og vende ideér. Men er du alene kan du melde dig til forskellige netværksmøder og sparremed forskellige rådgivere (der findes mange gratis rådgivere) På den måde er du stadig din egen herre. Men men... er slet ikke for eller imod. Har selv en partner som jeg er meget glad for!

Lise Korsgaard - Subziter -Tlf. 22 25 93 02

Lise@subziter.dk

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 11
Skrevet kl. 16:53

26f:

Jeg vil gerne prøve krafter med at bygge en forretning/virksomhed op som kan blive mit leve brød fremover. Jeg er også åben for at overtage et eksisterende forretning/virksomhed hvis jeg kan se ideen med det. Jeg har ikke selv en ide om hvad det skulle være men jeg er åben for at prøve mig frem. Jeg har en baggrund som Elektriker og er også blevet uddannet Autoriseret. EL-Installatør. Pt. er jeg igang med at uddanne mig som Stærkstrømsingeniør og har to år tilbage af udannelsen. Forretning/virksomhed vil jeg gerne føre ud i virkeligheden ved siden af mit studie men det ændre ikke min holdning i at jeg vil knokle røven ud af bukserne for at det skal blive mit leve brød. Selv om jeg har sådan en El-teknisk baggrund behøver det ikke være indefor samme felt, jeg har ikke noget imod at opererer på andre felter. Hvis det bliver indfor det El-teknisk felt er jeg også parat til at opererer. En sidste ting jeg vil skrive er at jeg ingen interesse har i alle de der former for pyramidespil der er på markedet, har været til nogle møder der omhandler nogle af deres forretningskoncepter og jeg synes 99% af det de lukker ud er varmt luft som man kun kan bruge til at varme sig med i en ultra kort periode og intet andet.

Jeg håber på at kunne finde en seriøs samarbejdspartner som vil udføre tanke til handling sammen med mig.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:22

26f:

Jeg læser dit indlæg med nysgerrighed, og skal selvfølgelig ikke invitere dig med i min forretning (selvom det intet har med spil at gøre), men håber da jeg må give mit besyv med Wink.

Jeg savner lidt en eller anden forklaring på hvad det er du vil, hvad det er der skal gøre dig interessant overfor en eventuel partner. Det eneste jeg læser er at du gerne vil være selvstændig. 

Jeg kan selvfølgelig sagtens se det fornuftige i at have en partner eller flere, da det som nævnt længere oppe i tråden giver god sparing, det kan også give et skub i dårlige perioder, hvor den ene måske skal trække den anden op.

Mvh. Martin

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 11
Skrevet kl. 17:24

Hej MartinBig Smile

Det jeg vil er at være selvstændig, dog ikke for en hver pris. Siden jeg har væet 15 år har jeg været lønmodtager med tilfredshed, men jeg har gået med en tanke de sidste par år om at blive selvstændig på et tidspunkt. Dog har uddannelse været meget vigtig for mig fordi jeg føler at jeg bliver kloger på nogle områder samt får jeg en form for sikkerhed på at jeg evt. kan blive lønmodtager med en rimelig løn indenfor det felt jeg er uddannet, hvis alt andet går op i hat og briller. Jeg er åben for rimelig mange forretningskoncepter synes jeg selv, jeg har ikke et hvor jeg siger til mig selv det skal bar være det ikke andet. Jeg har dog nogle ønsker om at blive så økonomisk uafhængig så mulig når jeg bliver ældre (for at opnå nogle materiale ting og sager, samt den økonomiske frihed jeg tror det vil medføre. Dog må du ikke misforståe mig, det er ikke sådan at jeg vil have 5 biler og 3 huse osv. alt med måde) og være ham der trækker i trådne i samarbejde med partner eller evt. alene. Bar ved at være lønmodtager har jeg overbevist mig selv om at chancen ikke er så stor, men ved at være selvstændig kan det gå begge veje, men hvis jeg tager udfordringerne op og gøre mit bedste samt lidt held i posen vil jeg der mene at der vil være en rimelig sandsynlighed for at jeg kan opnå disse ønsker. Når jeg høre eller ser på nogle andre mennesker har fået succes tager jeg hatten af for dem, men samtidig tænker jeg på nogle af dem opnår succes (mange) fordi de virkelig har søgt det og knoklet røven ud af bukkserne. Det er de færreste der er født talenter og der er heller ikke for mange af dem der har de stor uddannelser. Jeg føler at jeg har en ok næse for at geberde mig rundt på arbejdsmarkedet, jeg vil gerne arbejdte hårdt for at opnå mine ønsker, jeg har uddannelse med i kufferten. Dette har overbevist mig at jeg evt. har en mulighed for at få succes med at blive selvstændig.   

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:47

Hej 26f

1. Skynd dig at skrive mindst dit fornavn - det gør tingene lidt mere personligt end at skrive til 26f Wink

Med din baggrund er det oplagt at du starter en virksomhed op på et nicheområde, hvor du kan gøre brug af din viden som elektriker.

Eks.:

Finde et godt system til styring af lys, varme, alarmer i private boliger og komme ud og installere det for folk. Op på fladskærmen og en fjernbetjening  - evt trådløs.

SMS sommerhuset til at starte el-radiatoren.

Automatisér ting, der i dag gøres manuelt - ligger inde med et "halvt ton" ideér i dennne genre.

Har faktisk en rigtig god idé til noget vi kunne lave sammen.

Og så skal vi lige have en tømrer med Smile

Prøv at tage fat i mig hvis det lyder interessant.

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)