Jo da. Jeg ved heller ikke hvad der sket fra dit første indlæg til nu;)
Jeg går ud fra at det i midten er det essentielle. Derfor mener jeg at alle de blå menupunkter er lidt forstyrrende i forhold til det, de stritter ligesom i helt sin egen retning. Jeg tænker at du allerførst vil have folk til at se midt på siden(blive fanget af planten) og derefter blive nysgerrig og ville vide mere og går ud og kigger på menupunkterne. Derfor ville jeg nedtone den blå. Jeg kan godt se at du ville skabe en sammenhæng i de blå farver, men menupunkterne er lidt for koboltblå i forhold til de andre ting i blå.
Jeg læste at nogen gav et råd om farver i banneret og jeg synes at du med stor fordel kunne anvende noget af den friske grønne farve fra billedet med planten. Så bliver man 'ledt' ned i selve teksten. Håber du kunne bruge det til noget og altmulig held og lykke med sitet!
Mht. den blå farve gik jeg med det samme ind og ændrede i farven, og det er jeg ovenud tilfreds med! :) Du kan dog ikke se det på siden endnu da jeg ikke har lagt rettelserne ud endnu.
Til mit top banner kan jeg kun sige at jeg allerede har taget det til mig og der har været et nyt på tegnebrættet i noget tid, det er bare med at få tid til at lave det helt færdig :)
Alt i alt var det nogle gode kommentarer, mange tak for dit indlæg!