Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad siger du til designet?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

teksten er lidt svær at læse næsten ingen under overskrifter på siden og mange linjer tekst bare tæt skrevet derved meget svær at læse især for ordblind og gammel mennesker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 346
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 01:01

Et hurtigt svar:

Designet kommer ikke til at sælge dig, er det meget vigtigt, så betal dig fra dig og få noget lækkert og brug i stedet for din recurcer der hvor du er stærk.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 11:48

Flot debut! Hvis du ikke har arbejdet ret meget med design før, kan du godt være stolt. Jeg har set flere professionelle designs, som var værre ;-)

Både Mikael og Michael nævner din tekst eller rettere typografien, og jeg er helt enig i, at du kan forbedre brugeroplevelsen betydeligt her.

• Du bruger alt for mange forskellige fonts. Stencil holder slet ikke. Det ser uprofessionelt ud.
  • Lav mere luft mellem linjerne. Det kan du gøre i dit stylesheet med line-height:150%;
  • Kursiv fungerer sjældent på nettet, og gør det heller ikke på dit site.

Jeg har skrevet et blogindlæg for par måneder siden om typografi på nettet. Prøv at kigge på det.

To andre ting:

• Designet med "kasserne" er meget kompakt og mangler luft. Lav mellemrummet mellem dem større.
  • Lav mere luft mellem punkter i nyeste-indlæg-menuen til venstre. Det er svært at læse når det står så tæt. Det bliver ikke nemmere af, at teksten er understreget.

Håber mine forslag kan bruges :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 17:50

Morten Vium:

Flot debut! Hvis du ikke har arbejdet ret meget med design før, kan du godt være stolt. Jeg har set flere professionelle designs, som var værre ;-)

Både Mikael og Michael nævner din tekst eller rettere typografien, og jeg er helt enig i, at du kan forbedre brugeroplevelsen betydeligt her.

• Du bruger alt for mange forskellige fonts. Stencil holder slet ikke. Det ser uprofessionelt ud.
  • Lav mere luft mellem linjerne. Det kan du gøre i dit stylesheet med line-height:150%;
  • Kursiv fungerer sjældent på nettet, og gør det heller ikke på dit site.

Jeg har skrevet et blogindlæg for par måneder siden om typografi på nettet. Prøv at kigge på det.

To andre ting:

• Designet med "kasserne" er meget kompakt og mangler luft. Lav mellemrummet mellem dem større.
  • Lav mere luft mellem punkter i nyeste-indlæg-menuen til venstre. Det er svært at læse når det står så tæt. Det bliver ikke nemmere af, at teksten er understreget.

Håber mine forslag kan bruges :)

Tak for det :)

Og mange tak for din respons, det er rigtig brugbart, og jeg er enig i de punkter du fremhæver! Det vil jeg straks gå igang med at arbejde videre med.

Og til jer andre så er ris/ros stadig meget velkommen :)

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 18:11

Jeg har nu - igen, igen - foretaget design ændringer på mit site www.eneret.dk

og vil gerne høre jeres kommentarer-  både på designet og ikke mindst på indholdet, som det tog mig en sommerferie at strukturere.

Al konstruktiv kritik og forslag til forbedringer er yderst velkomne - evt. også fra SEO folket

Mvh Mogens Ludvigsen, LudvigsenPatent

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 18:25

Hej Thomas.

Har lige kigget flygtigt på din side og er enig med Michael i, at der mangler farver. Set ud fra et visuelt synspunkt, kan du hente rigtig meget ved at "rydde op"/forenkle, og tilføre lidt "liv" på siden. Hvide, blå og grå nuancer er ofte de mest fremtrædende på mange sider, men husk den røde farve, den kan gøre underværker i begrænsede doser.

Spirende grønne og blå farver ville også sætte lidt kulør på siden.....men som sagt, det var bare en hurtig melding fra mig:-)

:-)Nanna

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Skrevet kl. 18:35

Tusind tak for indlæget Nanna, dejligt der er nogen der tager sig tid til at komme med lidt konstruktiv kritik :)

Jeg forstår 100% hvad du mener, og det er hermed taget til efterretning! Mit ønsker er i bund og grund også at skabe et design der får de besøgende til at føle sig trygge og tænker "her er det rart at være" :)

Jeg har brugt rød i mit tidligere (og aller første design) og det var jeg også rigtig glad for, så måske jeg skulle prøve at lave en kombi af mit tidligere design og det nuværende.

Se nu blev jeg helt inspireret af jeres indlæg, jeg må hellere igang med det samme :)

Jeg håber i får en fantastisk mandag aften!

PS. til  alle Aminoer:

Jeg er i øvrigt ved at forsøge at udvide mit "amino netværk" så hvis du har lyst og syntes jeg har noget at byde ind med for dig, så ville jeg være glad for din tilmelding til mit netværk her på amino :)

Mvh Thomas

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Skrevet kl. 15:59

Så har jeg fået lavet en del mindre design ændringer på baggrund at folks kommentarer herinde :)

Hvad syntes i?

Mvh Thomas

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:00

jeg synes stadigvæk teksterne er for tætskrevet de er ikke særlige venlig over os ordblind eller gammel mennesker

ps. linket i fodnoten på amino.dk går til ret din profil god ide at rette det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Skrevet kl. 17:19

Hej Mikael

Det har du ret i, tak for det :)

Mvh Thomas

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)