Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du mulighederne i 2D barcodes?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har måske allerede hørt om dem..; De små kvadratiske, grafiske stregkoder. Der bygger broen fra den "fysiske" til den digitale verden. 

Men kender du også til deres muligheder for at skabe "call to action" og generere salg

Jeg har oprettet gruppen: Barcodes - os der elsker 2D barcodes.

Gruppen er åben for alle der har interesse i 2D barcodes. Både dig der har praktisk erfaring med udførsel af 2D barcode kampagner og dig der gerne vil have inspiration, indblik i de nyeste tendenser og eksempler på brugen af 2D barcodes. 

Bedste hilsner

Rikke Høyer

www.ilovebarcodes.blogspot.com

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 16:15

Jeg kender dem godt, men dog under navnet QR-code. Synes de er super smarte, især til t-shirts, reklamer på busser og lastbiler og den slags.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 114
Fra  AnnonceLight.dk Skrevet kl. 16:58

Den eneste ulempe ved QR codes, er at programmerne til at decode dem, er relativt langsomme, ihvertfald det jeg har til min Android telefon.. 
Samt at det afhænger nok også MEGET af kamera'et i telefonen om hvorvidt det går hurtigt eller langsomt.. Og de telefoner jeg har testet med, hovedsagligt Android telefoner, der er kamera'erne ikke særligt gode(endnu) til at man kan tage det mens man er på farten eller lignende..

Men mulighederne med 2D Barcodes/QR Codes, er utroligt store.. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 17:32

På iPhone bruger jeg programmet ScanLife, og det fungerer uden problemer, selv med halv-slørede billeder. Og det går egentlig hurtigt at dekode QR-koder. Tager max 2 sek efter man har taget billede.

Mvh

Lars

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:46

Mads Jürgensen:

Den eneste ulempe ved QR codes, er at programmerne til at decode dem, er relativt langsomme, ihvertfald det jeg har til min Android telefon.. 
Samt at det afhænger nok også MEGET af kamera'et i telefonen om hvorvidt det går hurtigt eller langsomt.. Og de telefoner jeg har testet med, hovedsagligt Android telefoner, der er kamera'erne ikke særligt gode(endnu) til at man kan tage det mens man er på farten eller lignende..

Men mulighederne med 2D Barcodes/QR Codes, er utroligt store.. 

På min HTC Desire HD fanger den koderne med det samme. Det tager under et sekund.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 74
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 19:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BodyMod.dk, en portal for alle med interesse i tatoveringer. Vi sælger også smykker til alle med en piercing.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:41

Hej x-tra, 

Har du nogle eksempler du kan vise eller beskrive, der kunne være til gavn for alle? Håber også du har lyst til at være en del af gruppen så vi kan vidensdele der...

Bedste hilsner

Rikke

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)