Jeg er i gang med et stort projekt hvor jeg udvikler et undervisningsspil. Spillet blander undervisning og spil sammen på en måde der ikke er set før. Spillet hedder GameLearner, og kan prøves allerede nu. Men bemærk: Denne tråd er ikke til kommentarer af selve hjemmesiden eller spillet, da jeg senere opretter en tråd når det hele er mere klar. Jeg har før i tiden brugt en del energi på søgemaskineoptimering, hvor jeg har fået nogle sider op på Google så de driver en del trafik. Det her projekt derimod, lader til at være af en lidt anden art. Mulige søgeord som man kunne ønske at optimere efter kunne f.eks. være:
Der er MASSER af trafik at hente, men fælles for dem alle: Der er på den gode side af 100.000 links til de førendes domæner (på nogle af dem, på den gode side af 1.000.000). Man kan så være kreativ, og lede efter mindre søgeord som:
Her snakker vi i det mindste kun et par tusinde links til de førendes domæner, MEN derimod er trafikken elendig. På en "Broad" søgning modtager de knapt nok 1000 søgninger! Her tænker jeg: Så mit spørgsmål er kort sagt:
PS: |
Jeg synes da at du bestemt stadigvæk også skal fokusere på SEO, så siden også får en god placering. For det nytter intet hvis du har et super godt spil, men der er ikke nogle som kan finde dit site.
Så du skulle hellere fokusere på både SEO og udvikling, også lade det tage den ekstra tid det nu må koste.