Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skittles site - hvad synes du?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Super ide med salg af skittles, det skal der nok være mange som gerne vil købe. Smile

Dog havde jeg forventet da jeg læste din tråd at dit site var lidt mere skittles agtigt, måske med nogle røde farver og nogle skittles som vælter ud af posen ude i siden af din side/shop. Jeg synes ikke helt designet egner sig til de personer / målgruppe som vil købe skittles.

Det er jo forholdsvist dyrt for målgruppen, at købe skittles på din shop, så derfor skal der jo også være en lidt "vau" effekt, når dine kunder kommer ind på sitet. Det tror jeg ville give dig endnu større mulighed for at få succes med siden.

Udover det så synes jeg du skal droppe Ewire, det er ikke en særlig god betalings løsning og det vil skræmme mange af dine kunder væk, fordi de skal ind og oprette en bruger på Ewire, før de kan betale for deres varer. I stedet for synes jeg du skulle kigge på paypal, da det efterhånden er blevet lidt mere anerkendt, og dertil er det muligt at betale med kort uden at man behøves at oprette en konto hos dem.

Håber du kan bruge mine tanker til noget Smile, og held og lykke med sitet.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 11:53

Jeg føler mig heller ikke tryg ved at købe noget på siden. Jeg sidder bl.a. med disse ting

• Hvem er sælger, er det firma der står bag, har de styr på tingene?
  • Hvad er ewire, udybning af hvem der står bag ewire og garanterer min sikkerhed?
  • Siden ligger ikke på eget domæne, gør igen at jeg ikke føler mig tryg
  • Jeg får ingen fejl besked når jeg mangler at udfylde felter i formularen
  • Bestillingssiden ligger ikke på sikker forbindelse (https)
  • Og som nævnt fragten er meget dyr

I øvrigt synes jeg det er godt gået at du har sat din egen lille shop op, har du evt. læst light udgaven af e-pusher

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:54

Mange tak til jer allesammen for jeres tips og råd. Det hele bliver taget til eftertanke :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:55

switch:

Jeg føler mig heller ikke tryg ved at købe noget på siden. Jeg sidder bl.a. med disse ting

• Hvem er sælger, er det firma der står bag, har de styr på tingene?
  • Hvad er ewire, udybning af hvem der står bag ewire og garanterer min sikkerhed?
  • Siden ligger ikke på eget domæne, gør igen at jeg ikke føler mig tryg
  • Jeg får ingen fejl besked når jeg mangler at udfylde felter i formularen
  • bestillings siden ligger ikke på sikker forbindelse (https)
  • Og som nævnt fragten er meget dyr

I øvrigt synes jeg det er godt gået at du har sat din egen lille shop op, har du evt.. læst light udgave af e-pusher?

Jeg har prøvet at komme i gang med bogen et par gange, men det er aldrig rigtigt blevet til noget :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:08

Så har jeg prøvet med en rød baggrundsfarve. De andre ting kigger jeg på i aften.

God søndag ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 12:33

Hej Emil

Jeg vil egentlig bare fyre en portion respekt i din retning. FEDT at du går på som du gør - bliv endelig ved :-) Du kan evt. se på Wordpress E-Commerce (www.getshopped.org) som jeg brugte før jeg gik videre til Magento.

Mvh. Kristian

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:31

Krkli:

Hej Emil

Jeg vil egentlig bare fyre en portion respekt i din retning. FEDT at du går på som du gør - bliv endelig ved :-) Du kan evt. se på Wordpress E-Commerce (www.getshopped.org) som jeg brugte før jeg gik videre til Magento.

Mvh. Kristian

Mange tak - skal jeg nok lige kigge på :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:34

Er lige ved at kører alle jeres gode råd i gennem. Det der med handelsbetingelser - det lyder som noget farligt noget. Er ikke ligefrem advokat :-) Hvad gør jeg?

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:38

Hold kæft hvor er du sej Emil! Bare jeg kunne alt det shit du kan - og så i den alder! :-D

Altså!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:50

Heidi Kjær:

Hold kæft hvor er du sej Emil! Bare jeg kunne alt det shit du kan - og så i den alder! :-D

Altså!

Aaah, mange tak - Heidi :-)

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)