Hej Emil, Super ide med salg af skittles, det skal der nok være mange som gerne vil købe.
Dog havde jeg forventet da jeg læste din tråd at dit site var lidt mere skittles agtigt, måske med nogle røde farver og nogle skittles som vælter ud af posen ude i siden af din side/shop. Jeg synes ikke helt designet egner sig til de personer / målgruppe som vil købe skittles. Det er jo forholdsvist dyrt for målgruppen, at købe skittles på din shop, så derfor skal der jo også være en lidt "vau" effekt, når dine kunder kommer ind på sitet. Det tror jeg ville give dig endnu større mulighed for at få succes med siden. Udover det så synes jeg du skal droppe Ewire, det er ikke en særlig god betalings løsning og det vil skræmme mange af dine kunder væk, fordi de skal ind og oprette en bruger på Ewire, før de kan betale for deres varer. I stedet for synes jeg du skulle kigge på paypal, da det efterhånden er blevet lidt mere anerkendt, og dertil er det muligt at betale med kort uden at man behøves at oprette en konto hos dem.
|
Jeg føler mig heller ikke tryg ved at købe noget på siden. Jeg sidder bl.a. med disse ting
- Hvem er sælger, er det firma der står bag, har de styr på tingene?
- Hvad er ewire, udybning af hvem der står bag ewire og garanterer min sikkerhed?
- Siden ligger ikke på eget domæne, gør igen at jeg ikke føler mig tryg
- Jeg får ingen fejl besked når jeg mangler at udfylde felter i formularen
- Bestillingssiden ligger ikke på sikker forbindelse (https)
- Og som nævnt fragten er meget dyr
I øvrigt synes jeg det er godt gået at du har sat din egen lille shop op, har du evt. læst light udgaven af e-pusher