Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback igen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, har arbejdet meget med min side Søderberg-indretning

Fået hjælp til at lave nye brugervenlige urler, samt andet som gør at siden kører mere optimalt, fået implementeret mine firkanter mere i designet......

Er begyndt at skrive længere og mere inspirerende indlæg, synes jeg selv he he.....

Men får næsten ingen kommentarer og de andre danske indretningsblogs linker til hinanden men ikke til mig.....

Er det fordi jeg ikke linker til nogen?

Måske jeg ikke mænger mig nok med dem???

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 22:51

Det ser fint ud. Under priser så ville jeg nok sætte det informationerne indretningspakken ind, som du har under kontakt. Flere kontakt oplysninger ville nok også hjælpe dine kunder. Designet på nyhedsbrevet skiller sig lidt ud. Det kunne godt trænge til at have samme design, som resten af siden.

De bedste hilsner

Freelancerbasen

Indretningspakke

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 22:59

Hej Lone

Ærligt talt så ved jeg ikke meget om hjemmesider......

.......men jeg får lyst til at læse dine historier og se dine billeder, så det er vel det vigtigste Big Smile

Det der med maghoni gelænderet var da helt genialt... først afdækningen og så malingen af stolperne, det er sku flot Cake

De bedste hilsner

Thomas

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:42

Der er kun 2 pakkeløsninger der kan vælges imellem der er jo forskel på m2 på det folk bor i så der er vel også forskel i prisen en der bor på 30 m2 skal vel ikke betale samme som en der bor på 800 m2 , for at få dine indretning tips

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 16:55

Tak skal I have for jeres tid og vurdering....

Det er korrekt at det ikke fremstår på prisen hvor mange m2 pakken omhandler,  måske jeg skal skrive at det skal dreje sig om 1 rum, eller område i boligen....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)