Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du have 20 % af mine annonceindtægter?

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. May 09
Skrevet kl. 13:15

Anmeldelser bliver allerede sorteret efter hvor mange der "kan lide" den enkelte anmeldelse. Altså lidt ligesom Facebook.

Hvis jeg skulle leve af at lave myrating.dk, skulle jeg bestemt have en forretningsplan osv. P.t. er det rent hobby, hvilket det sikkert også vil være for anmeldelserne. Jeg tror det er meget svært at leve af Adsense indtjening alene i Danmark. I besrivelsen af programmet nævner jeg også, at jeg ikke kan love folk at blive millionære, ligesom jeg ikke selv regner med at blive det.

I første omgang løber programmet et år og hvis det bliver en success, forlænger jeg det. Skal jeg selvfølgelig lige huske at nævne i betingelserne. Jeg synes bestemt også at 50/50 lyder mere rimeligt. Mit første bud var jo 20 % til anmelderne. Men jeg kan også godt se, at selvom jeg synes jeg har lavet et fedt site, kommer der aldrig mange besøgende uden andre synes det. Og uden anmeldelser, er der ikke meget at komme efter. Så dette er et forsøg på at få gang i et community. Folk har til hver en tid lov til at trække sig ud af programmet, hvis de føler sig uretfærdigt behandlet :)

Tak for ideen med flyers. Lyder som en god ide, da min målgruppe sikkert er lidt nogle andre folk end dem der selv kan finde ud af at lave affiliate osv. Jeg vil dog gerne have testet konceptet lidt inden jeg henvender mig til gud og hvermand.

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 107
Fra  Cassiopeia Skrevet kl. 13:44

Nu behøver en forretningsplan ikke være et kæmpe monstrum af en rapport. Du kan lave den på en serviet og den vil være lige så god. Men den er vigtig at lave, da du får klargjort, hvordan du skaber værdi for dine kunder og hvor dine indtægtskilder skal komme fra. Får du det på plads gennem nogle realistiske mål og visioner, så er du allerede kommet rigtig langt i processen til en succesfuld forretning.

Omvendt, gør du det ikke, løber du den risiko, at din revenue stream (eller indtægtskilde) bliver for urealistisk i forhold til det arbejde og de udgifter, der er forbundet ved dit projekt, hvilket kan være en ret svær sump, at komme ud af igen.

Så en forretningsplan er en rigtigt godt værktøj, hvilket du bør implementere flere gange gennem dit projektforløb, hver gang du beslutter dig for at lave ændringer, der påvirker dit koncept, kunder eller revenue stream. 

Tilmeldt 13. May 09
Skrevet kl. 13:47

Jeg har nok altid set forretingsplanen som en del af det at starte virksomhed. Men jeg kan sagtens se dine argumenter for også at have den til min type af projekter. Den kan i hvert fald være med til at holde fokus, da dette efter min mening er det sværeste i hobby projekter :)

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 14:03

Hej

Det lyder nu spænde det kunne godt være noget for mig hvis du stadig mangler nogle :)

Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.

Tilmeldt 13. May 09
Skrevet kl. 14:05
Tilmeldt 13. May 09
Skrevet kl. 16:33

Programmet er lukket ned pga. manglende interesse. Tak for jeres input.

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)