Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp!!! Jeg har fået slettet alle mine blogs!!!

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Sørg for at få noget dokumentation fra one.com på hvilken ftp-bruger, der har slettet indholdet.

Det er trods alt ikke sikkert, at det er vedkommende, du har arbejdet sammen med, da one.com har mange kunder hosted på hver server, og det derfor i teorien kan være virus eller hackerangreb.

Det ville være meget uheldigt at få kastet en masse mudder den forkerte vej.

Venlig Hilsen

Allan

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 20:24

Hvis det her er en af de opskrifter du har mistet, ser det ud til du kan finde dem igen med lidt googlearbejde:

Månedens opskrift:

Vinter-Oksegryde

Her i kulden i januar er det godt at varme sig med en god gryderet, som kan stå og simre i timevis i køkkenet, mens duften breder sig. Opskriften her er til fire personer, men lav gerne dobbelt portion – den smager mindst lige så godt næste dag, eller den kan fryses ned.

-600 g oksebryst i store tern
-1 liter kraftig rødvin
-Et bundt krydderurter (laurbærblad, persille og timiankviste)
-4 spsk olivenolie
-Et stykke røget bacon i skiver
-300 g perleløg
-350 g champignons eller andre svampe
-4 dl fond eller oksebouillon
-Salt og peber

Lad kødet marinere med rødvin og krydderurter i to timer eller længere i køleskabet.

Tag kødet op af marinaden og sigt marinaden og lad den koge ind, til der er ca. 3 dl tilbage.

Brun oksekødet i olivenolie sammen med baconskiver, perleløg og svampe. Krydr med salt og peber og tilsæt marinaden og fonden/bouillonen. Lad det hele simre under låg i to timer.

Server med kartofler eller brød.

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 20:31

Jeg har også spurgt om dokumentation fra one.com om aktiviteten omkring bloggen. Jeg har nemlig ikke været aktiv derinde i en uges tid, så der har ikke været meget aktivitet udover sletning! 

Det er ikke en virus, så skulle det være meget tilfældigt!! 

De nærmere omstændigheder ville jeg ikke komme ind på. Men jeg havde ændret adgangskoder på administrations delen på bloggen. Koden til ftp.adgang har kun jeg!

Ved ikke om det overhovedet hjælper at politianmelde sådan noget eller det bare bliver henkastet! 

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 20:32

Jeg har set det og vil også til at igang med at kopiere, hvis alt andet kikser så har jeg da noget til at starte op på igen! Men der mangler jo stadig megetCrying

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39

Fik du tjekket databasen? Hvis det "kun" er filerne der er slettet via FTP, så har du stadig data liggende i en database, og kan bruge dem til at gendanne fra.

MVH

Thomas

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 20:42

Hvor ser jeg denne database henne??

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:47

Hvilken software har du brugt til din blog - Wordpress? Hvis det er Wordpress, så bruger den en database til at opbevare alle data i, og den kan du tilgå med f.eks. phpmyadmin og eksportere alle data med.

Hvis det er Wordpress, så findes der et plugin, som automatisk kan tage backup for dig.

MVH

Thomas

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 20:48

i controlpanelet hos one.com

Der findes phpmyadmin der kan du se databasen.

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 20:52

Syntes ikke rigtig jeg kan finde noget... 

Bliver det hele ikke slettet når man går ind med ftp adgangen og sletter alle filer??

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 20:59

Jesper Riel:

Syntes ikke rigtig jeg kan finde noget... 

Bliver det hele ikke slettet når man går ind med ftp adgangen og sletter alle filer??

Der er en blog på siden nu,  er det dig der har installert den? 

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)