Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Macbook Air Vs Macbook Pro!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er bedst?

Det er nu hvad jeg gerne vil købe :)!

Jeg skal på efterskole og den skal stå på hårdt skole arbejde.

Den må også gerne kunne køre nogle spil men ikke det helt store spil, bare ja :)!

Et must er også photoshop og de ting :)

Nogle der kan hjælpe, Mads!

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 16:20

Hej

Begge to er jo kanongode maskiner, men generelt vil jeg mene:

Air har en lidt lavere ydelse, et flottere design, en højere pris.

Pro har en højere ydelse, mindre flot design, lavere pris.

Håber det kunne hjælpe dig lidt på vej.

God weekend.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 16:22

Som du skriver dit indlæg, vil jeg helt sikkert anbefale dig en Macbook Pro. Den har mere ydeevne og kan klare photoshop og spil.

Hvis du derimod vil have en bærbar som er transportabel og er let - så er det Macbook Air! Air'en vil også kunne klare Photoshop - men jeg ville satse på Pro'en, hvis du gerne vil arbejde meget med det. 

Det kommer også an på hvilken skærmstørrelse du ønsker. 11" så skal du have en Macbook Air. 13" fås i begge modeller - men hvis du vil have en høj opløsning skal du op i en 15" MacBook Pro. 

 iPhone 6

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:24

Hej Mads

Jeg var i den heldige situation, at både havde en mbp og en mba på samme tid. Det var dog ikke den splinter nye, med usb i højre side.

Nå, men jeg ente op med at sælge mba, da den gangske enkel er for langsom til spil og photoshop.

Nu har jeg selv gået på efterskole, og det er aldrig til at forudsige hvilket spil der lige kommer på mode, derfor kan jeg kun anbefale mbp, da den kan klare det hele! :)

mvh

Mark

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 16:31

Mark Andersen - Kørekortportalen.dk:

Nå, men jeg ente op med at sælge mba, da den gangske enkel er for langsom til spil og photoshop.

Jeg ville blot lige påpege at den nye MacBook Air har fået en stor opdatering siden den forrige model. Ny processor, flere RAM og Flash Ram. 
Så den kører i hvert fald Photoshop bedre end den forrige model - men Macbook Pro'en er stadig at foretrække. 

 iPhone 6

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)