Jeg benytter surftown. Pris/produkt stemmer godt overens, og du kan tilkøbe VIP support for ca. 500 kr om året (eller købe et erhversprodukt hvor det er inklusiv). Så har du også telefonsupport - på sin vis synes jeg det er en fornuftig løsning, da der stort set ingen telefon kø er.
Der er en rabtkode STCAR (den står på deres biler også), og så kan du i hvert fad spare de 120 kr i oprettelse.
Godt du går væk fra Gigahost - har netop oplevet det samme da jeg var kunde hos dem. Jeg valgte UnoEuro, og synes bestemt man får kvalitet for pengene - og billigere end Gigahost faktisk :)
Kan give dig 3 mdr. gratis, hvis du benytter min rabatkode :-)
Jeg har brugt one.com i ca. 2 måneder nu. Havde en del problemer med hastighed og oppetid i starten, men efter at de flyttede mig til en ny server har det kørt ganske godt. De har ikke telefonsupport, men har en ganske udemærket chat, hvor der ikke er meget kø.
Hvis jeg skulle vælge i dag, ville jeg nok vælge UnoEuro, da jeg har hørt en del godt om dem.
Du har i øvrigt helt ret. Man får hvad man betaler for.
Jeg vil sige ML Hosting. Jeg har 5 hjemmesider hos dem og har ikke haft problemer. Fører hade jeg hos Web10 og det vare noget lord. Hvis i vil vide hvorfor jeg synes det så bare skrive en PM.