Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartnere søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Samarbejdspartnere søges til et muligt joint venture foretagende/samarbejde inden for web-design og e-handel.

Mit bidrag til et evt. samarbejde er et helt nyt e-handelskoncept som jeg har udviklet.

Jeg ønsker derfor at indgå i et samarbejde med professionelle web-designfirmaer, som måtte være interesseret i at tilknytte en net-basseret e-handels løsning til deres eksisterende produktudbud. Tanken er således at man, i tilgift til salg af web-designet, også vil kunne tilbyde kunder en effektiv, sikker og brugervenlig e-handelsplatform.

Jeg kan tilbyde en evt. partner 60% af den omsætninger som en øget kundetilgang genererer for mit firma.

Jeg er konkret interesseret i at samarbejde med momsregistrerede firmaer som beskæftiger sig med web-design, og som ser en interesse i, at kunne opgradere deres eget produkt med en effektiv e-handelsløsning.

Kort om min e-butiksløsning:

En e-butik som problemfrit og uden de store forkundskaber vil kunne oprettes og administreres online.
E-butikken og dens administrative værktøjer er Java-baserede.
E-butikken er konstrueret i form af et netlink og vil problemfrit kunne placeres på kunders hjemmeside.

Hvordan e-butikken kan anvendes hos en kunde kan opleves på: http://cafegrillen.binhs.dk/forside.htm (tryk venligst Bestil-knappen).

Evt. interesserede bedes venligst tage kontakt til mig via e-mail, og oplyse:

Firmanavn
CVR/SE-nr.
Adr.

Kontaktperson:
Fuld navn
Tlf. nr.

Når oplysningerne bliver modtaget og er oprettet i systemet, vil et partnernummer automatisk blive genereret og sendt til det pågældende firma med instrukser om hvordan man bruger partnernummeret til at oprette e-butikker.

Jeg er p.t. ved at designe og lave et supplerende system, der vil udgøre et effektivt værktøj til at holde styr på kundedata, tilgodehavende, betalingsperiode/-metode, etc. Systemet vil blive tilgængligt inden nytåret.

Vær venlig at benytte følgende e-mail: contact@storehotel.com, til at sende jeres e-mail til mig.

Vedr. evt. spørgsmål, så vil jeg meget gerne svare direkte her i forummet.

Chuuuuu

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)