Suk. Ja, hvordan skal jeg forklare det? Jeg har jo selv rodet mig ud i det, men...at der på forsiden står 74.517 registrerede brugere tager jeg meget let på. Hvorfor? Fordi jeg efterhånden ved, hvordan internettet fungerer. Dating.dk - som jeg tidligere har benyttet mig flittigt af - reklamerer også med så og så mange brugere. Men sandheden er tydeligvis - når man kender til stedet og dets funktioner - at mange opretter en hurtig profil bare for at komme ind og kigge og kunne deltage ganske kortvarigt: Men det er ikke det samme som at være en aktiv bruger! Når alt "fedtet" skæres fra, så er bruger-antallet med 100 % sikkerhed langt mindre imponerende! Kig bare på det daglige antal brugere. Hver gang jeg klikker ind på Amino.dk, så er der ikke meget mere end 1.500 brugere her og nu! Det burde fortælle de fleste, hvordan aktiviteterne her på sitet rent faktisk forholder sig. Det er jo ikke en kritik af amino.dk, men derimod snarere en undren over, hvorfor flere iværksættere ikke finder sitet interessant!? Det ægrer mig!
|
@Thomas
Nu kører jeg selv forretning med brugere, og jeg kan uden at få hænderne over hovedet sige, at med en base på næsten 80.000 brugere, skal man altså være mere end grøn for ikke at skabe en god omsætning. Også selvom der er en masse "fake" oprettelser. Det har vi jo også på e-moms.
Diskussionen omkring iværksætteriet i Danmark mener jeg er en anden, og igen mener jeg slet ikke at Aminos live stat er en udtryk for en negativ iværksætter tendens i DK, måske snarere tværtimod.
Der er fuld knald på amino, og det er da positivt, om noget.
Men jeg kan da godt forstå din irritation over der ikke er flere der bliver iværksættere. Jeg er enig i at der er for få.