Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Live statistik fra Amino

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Sindberg:

@Thomas

Nu er antallet af besøgendeamino.dk jo ikke direkte proportionelt med hvor mange iværksættere der er i Danmark.

Jeg kender rigtig mange iværksættere som af forskellige årsager ikke bruger Amino.

Jeg kunne også forestille mig at størstedelen af aminoer er online relaterede iværksættere, hvor havet af mere praktiske brancher ikke er så kraftigt repræsenteret.

Naturligvis er Amino en god forretning, det burde da ikke være så svært at se.

Med 74.517 registrede brugere i et system hvor man kan betale sig til at få endnu bedre services, kan jeg ik se hvor din undren er placeret. Hvis bare 10% konverterer til Plus brugere så har vi på den ene aktivitet alene ca en omsætning på 7,5mill. Og der er mange flere aktiviteter herinde, og mon ikke de har en bedre konverteringsrate end 10%.

Det var lige to ord igen :)

Men fed statistik.

Suk. Ja, hvordan skal jeg forklare det? Jeg har jo selv rodet mig ud i det, men...at der på forsiden står 74.517 registrerede brugere tager jeg meget let på. Hvorfor? Fordi jeg efterhånden ved, hvordan internettet fungerer. Dating.dk - som jeg tidligere har benyttet mig flittigt af - reklamerer også med så og så mange brugere. Men sandheden er tydeligvis - når man kender til stedet og dets funktioner - at mange opretter en hurtig profil bare for at komme ind og kigge og kunne deltage ganske kortvarigt: Men det er ikke det samme som at være en aktiv bruger! Når alt "fedtet" skæres fra, så er bruger-antallet med 100 % sikkerhed langt mindre imponerende!

Kig bare på det daglige antal brugere. Hver gang jeg klikker ind på Amino.dk, så er der ikke meget mere end 1.500 brugere her og nu! Det burde fortælle de fleste, hvordan aktiviteterne her på sitet rent faktisk forholder sig. Det er jo ikke en kritik af amino.dk, men derimod snarere en undren over, hvorfor flere iværksættere ikke finder sitet interessant!? Det ægrer mig!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 20:18

@Thomas

Nu kører jeg selv forretning med brugere, og jeg kan uden at få hænderne over hovedet sige, at med en base på næsten 80.000 brugere, skal man altså være mere end grøn for ikke at skabe en god omsætning. Også selvom der er en masse "fake" oprettelser. Det har vi jo også på e-moms.

Diskussionen omkring iværksætteriet i Danmark mener jeg er en anden, og igen mener jeg slet ikke at Aminos live stat er en udtryk for en negativ iværksætter tendens i DK, måske snarere tværtimod.

Der er fuld knald på amino, og det er da positivt, om noget.

Men jeg kan da godt forstå din irritation over der ikke er flere der bliver iværksættere. Jeg er enig i at der er for få.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:30

Martin - det er superfedt... det må jeg bare have :·) Ved du om det også er til netshops? For det vil jo give et supergodt billede af hvordan vores kunder reagerer på ting vi iværksætter.

Var det nemt at installere? Og ved du om det skal ind i kildekoden (hvor vi ikke kan komme ind selv) eller om det er et sted i backend cms hvor man kan indsætte det?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:23

@Thomas, nu skal du huske på at det du ser er dem der er online lige nu og her.
I løbet af en given hverdag besøges Amino af godt 12.000 unikke brugere og hvis vi kigger på de kontrollerede tal fra FDIM så har vi på en måned 120.000 forskellige brugere på besøg.
Siden sidste år har Amino fået 50% flere brugere og bare her i januar er tallet steget med 10%.
Så jeg er stolt og glad :-)

@Dennis, vi har Analytics og nu denne, det dækker vores behov. Men tak for tilbuddet.

@Helle, den koster $9.95 pr måned og jeg kan ikke se hvorfor den ikke skulle virke på en webshop. Du får dertil en måned gratis og ja, den er super cool :-)

Og til jer andre tak for jeres kommentarer.

Dbh Martin

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 21:39

Det er en meget nice feature. Bestemt det at kunne se besøgstallet live.

De bedste hilsner

Freelancerbasen

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)