Kære venner |
Sjov lille funktion, den vil jeg kigge nærmere på :)
God weekend!
Kære venner |
Sjov lille funktion, den vil jeg kigge nærmere på :) God weekend! |
Kristian Ole Rørbye
Super fed funktion. Så kan vi sidde og følge med i alt det sjove statistik ;) |
Jeg synes også, at det er en fed/sjov funktion. Jeg har også lige været inde og kigge. En rigtig god weekend herfra til alle! |
Cool funktion! Men må sige, at jeg gang på gang bliver overrasket over, at der ikke er flere besøgende på amino.dk, eller endnu værre: antallet af aktive amino'er! Hvad sker der for det her land? Ud af en nation på 5 millioner + -- er det virkelig antallet af individer, der ønsker at adskille sig og være selvstændige? Jeg er imponeret over, at det overhovedet kan betale sig at drive Amino. Respekt for, at det kan lade sig gøre! Jeg ønsker Amino det bedste og håber inderligt, at dette website fortsat vil kunne bestå! Dbh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Nu I har valgt at give noget af jeres statistik væk, hvad så med at smide en gratis besøgstæller fra Livecounter.dk på? Vores topliste kan ses her: http://www.livecounter.dk/toplist/ |
Hvor er den bare lækker den live statistik - sådan en gad jeg godt at have i min shop ;·) |
Det kan du også sagtens få: http://chartbeat.com/ |
@Thomas Nu er antallet af besøgende på amino.dk jo ikke direkte proportionelt med hvor mange iværksættere der er i Danmark. Jeg kender rigtig mange iværksættere som af forskellige årsager ikke bruger Amino. Jeg kunne også forestille mig at størstedelen af aminoer er online relaterede iværksættere, hvor havet af mere praktiske brancher ikke er så kraftigt repræsenteret. Naturligvis er Amino en god forretning, det burde da ikke være så svært at se. Med 74.517 registrede brugere i et system hvor man kan betale sig til at få endnu bedre services, kan jeg ik se hvor din undren er placeret. Hvis bare 10% konverterer til Plus brugere så har vi på den ene aktivitet alene ca en omsætning på 7,5mill. Og der er mange flere aktiviteter herinde, og mon ikke de har en bedre konverteringsrate end 10%. Det var lige to ord igen :) Men fed statistik.
|
Hvad mener du med "Hvad sker der for det her land?" Nu er det jo ikke et krav at man skal være på siden Amino, for at være selvstændig???... |