Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bartender søges!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Jeg søger en person der er bartender, eller har erfaring fra faget, til et koncept der kort sagt går ud på:

Levere "fri bar" til firmafester, events o.lign. - Med stil. 
Man kan altså slippe for at skulle stå for baren selv, men bestille kvalitetsbartendere og bar med et aftalt udvalg.

Har du erfaringer med faget på et eller andet stadie, hører jeg meget gerne fra dig.

Jeg er interesseret enten at finde en der kan hjælpe mig i gang(med løn), eller en der kan blive partner.

Send en PM, eller mail på post@monkeymarketing.dk

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:40
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder spændende. Kunne jeg evt. få mere at vide..? Jeg bor Nyk. F, og min mailadr. er: qrttheil@gmail.com

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:10
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder som en cool koncept du har gang i :)

Jeg tænker straks at man skulle supplere op med et mobildiskotek og en dj ... men det er nok primært fordi jeg selv ligger inde med et mobildiskotek der ligger og samler støv ;)

Anyway ... kunne godt tænke mig at høre mere, har stået i bar til Gym, Uni og kollegiebar/fester de sidste 6 år ... og har 14 dages erfaring fra et totalt skummelt værtshus i en skummel forstad til Viborg :P

Ved som sagt ikke om det er noget men smid gerne lidt mere info på mmc@mc-solutions.dk

Tilmeldt 15. Nov 05
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 12:48

Hej begge,

Tjek datoen på indlægget:-)

Jeg droppede ideen, men ved at flere havde succes med det den gang og har det stadig.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:51

Arh øv ... blev snydt af at den kom op igen :P

Men jeg vil stadig gerne have en partner der vil være med til at drive det mobil diskotek .... jeg har udstyr liggende i kasser for næsten 200.000 DKK og ingen tid til at bruge det til at generere omsætning :p

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 23:57

Hej Mikkel

Kan du skaffe festerne for så tror jeg da som sådan ikke det kan være det store problem at finde nogen til at tage ud og spille ;)

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 00:05

Mikkel Mikjær Christensen:

Arh øv ... blev snydt af at den kom op igen :P

Men jeg vil stadig gerne have en partner der vil være med til at drive det mobil diskotek .... jeg har udstyr liggende i kasser for næsten 200.000 DKK og ingen tid til at bruge det til at generere omsætning :p

Hej Mikkel proev paa www.djz.dk der kan du enten saelge  det eller finde en samarbejdspartner.

Mvh.

Thomas Bonde

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:19

Hej Nikolaj,

Jeg har selv tidligere været ved at starte et lign. projekt op. Dette projekt er pt. på standby da mine "partnere" er i Australien. Dog bliver projektet taget op igen i slutningen af denne måned.

Vores koncept er primært at være et event/service/catering bureau. Og vi har et stort netværk bestående bartendere (bl.a. fra Ketchup, Florio osv.), tjenere, afryddere, kokke, DJ's, værtinder, samt et samarbejde med et større event og sponsor bureau.

Dog er det stadig på udviklingsplan, og vi gør status i denne måned, om hvorvidt vi har tiden til at realisere projektet inden for nærmeste fremtid.

Men send mig en mail, hvis du har spørgsmål og lign. Det er en super spændende branche =)

mail; rasmus@scheuer-larsen.com

dbh Rasmus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:20

blaa =)

Så, så jeg lige datoen 07.  =) ikke sådan at være for hurtig på aftrækkeren ud på de sene nattetimer =)

Tilmeldt 15. Nov 05
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 00:22

Hej Rasmus,

Som du kan se lidt længere oppe er indlægget ret gammelt:-) Projektet blev ikke til noget, men det er helt sikkert en spændende branche.

Jeg har selv spillet som DJ(er netop stoppet pr. 1/1) og har spillet et par hundrede jobs for blandt andet en del store virksomheder. Det er faktisk en fin måde at få et indblik ind i et virsomhedsmiljø.

Jeg håber dit projekt bliver en kæmpe succes!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)