Da jeg fik mit cvr nr. sidste år, tastede jeg mine personlige (private) oplysninger ind.
Efter hvor jeg nu har fået det hele startet opl, så ville jeg meget gerne have ændret mine firma oplysninger. Blandt andet email, tlf. og adresse (postbox)
Og lige det med postboxen kan jeg slet ikke få den til.
Jeg har været inde på virk.dk for at rette dem og jeg finder også det sted hvor man kan gør det, men når jeg vil ændre adressen til en postbox, melder den fejl. Det kan simpelthen ikke lade sig gør... Og de andre opysninger som jeg har ændret (tlf. email mm.) de træder ikke i kraft.
Hvad gær jeg forkeret? Er flere steder jeg skal gør det eller er det bare mig som er dum...
Erhvervs- og Selskabsstyrelsen har en hotline, som du kan ringe til vedrørende den slags problemer. Så prøv igen og hvis det stadig ikke virker, så ring til dem, mens du sidder med det.
Jeg synes faktisk den virker meget brugervenlig den nye interface på webreg. Vær helt sikker på du ikke har glemt en væsentlig ting såsom at indsende referat af generalforsamling såfremt der har været ændringer i vedtægterne som påkræver en generalforsamling.
Hvis det ikke er virker vil jeg ligesom fair advokat skriver ringe til deres hotline.
mvh
Emil Linde
Lifaco - personlig rådgiver og revisor for selvstændige og iværksættere