Ja spørgsmålet er jo egentlig meget enkelt, men hvad skulle der
til for atVifår lov at hoste din hjemmeside gratis
i 3 måneder?
PlatinHOST er
et nyt hosting firma som har sat ordet FLEKSIBEL i højsæde - vi vil være de bedste,
måske ikke de billigste, men vi vil levere det hosting produkt som du har brug
for! Vi vil rigtig gerne hoste 20 % af alle .dk domæner inden for 3-4 år!
Så giv os nu lov til at bevise, at vi kan give dig den bedste og
mest fleksibel løsning på det danske marked!
Ring gerne på tlf. 89 93 67 50 eller 407 476 413 hvis du har
spørgsmål!
PlatinHOST er
et nyt hosting firma som har sat ordet FLEKSIBEL i højsæde - vi vil være de bedste,
Et godt sted at starte ville være en færdig hjemmeside der fortæller noget om jeres produkt, hvem i er og hvorfor man skal vælge jer.
20% af alle .dk domæner er 220.000 domæner, eller en kundetilvækst på 151 kunder om dagen, hver eneste dag de næste 4 år.
Er I gearet til det?
10 ud af 9 privatkunder kigger primært efter prisen og brugervenligheden, så i skal nok virkeligt lægge jer i selen omkring det i jeres markedsføring hvor jeg forventer at i må have afsat et millionbeløb hver eneste måned, hvis det er jeres målsætning af at snuppe 20% af markedet på så kort tid.
Jeg ved ikke om jeg kan svare dig på hvad der skal til men jeg vil da gerne kommentere dit tilbud :)
Det positive er selvfølgelig at du tilbyder en service som er 100 % gratis og det er lækkert.
Omvendt kan man sige at når du fokusere så meget på at det skal være billigt/gratis vil mange også opfatte jeres host som en host som nok heller ikke er på samme niveau som nogle af jeres konkurrenter hvor man betaler. JEG SIGER BESTEMT IKKE I ER DET! men det kan være at nogle tænker det.
Et godt sted at starte ville være en færdig hjemmeside der fortæller noget om jeres produkt, hvem i er og hvorfor man skal vælge jer.
@Anders - det var også min tanke.
Jeres hjemmeside har ikke nok informationer - jeg kan bl.a. ikke se hvad prisen bliver efter de tre månedes udløb.
Begrebet "24/5" virker underligt på mig. Det signalerer for mig, at man er vildt serviceminded - men bare ikke i weekenderne. Samtidig fortæller det mig, at der er 48 timer hvor man ikke kan komme i kontakt med her. Dvs. potientielt 48 timer hvor min side kan være nede. Måske bare en tilføjelse om email-support i weekenderne er nok.
Jeg tror det store problem ved hosting er at der er nogle omkostninger (ikke i penge, men tid og stress) hvis man skal skifte host.
Hvis jeg var jer ville jeg prøve at gøre noget af det samme som foreksempel teleselskaber gør, altså klarer det hele for en. Altså hjælpe ens kunder med at flytte deres domæner, kopiere deres indhold fra gammel host (ved ikke om sådan noget kan automatiseres?) samt opsige deres aftale med deres gamle host.
Jeg orker for eksempel ikke at skifte host fordi jeg ikke gider bruge tid på at: 1) ændre DNS'en 2) kopiere data / databaser 3) Bange for nedetid ved skiftet osv...
Det er alt det i skal forsikre mig om at jeg ikke skal tænke over før jeg ville bruge tid på det - ellers er det absolut kun hvis min host virkelig klokker i det at jeg ville gide at bruge tid på at skifte, og det har de ikke (endnu :) )
Jeg tror det bliver meget svært at få så mange kunder så hurtigt. Jeg har i min konsulentforretning en del at gøre med hosting som kunde. Pris/kvalitet er en vigtig parameter. Jeg vil sige der er 2 slags kunder. Der er nogen hvor nedetid er totalt uacceptabelt og de har generelt ret høje forbrug af plads, båndbrændte og support. De er som regel også villig til at betale. Jeg har et par af den slags kunder som jeg hjælper og for dem er det intet problem at betale og det gør de gerne men det kræver at deres hjemmeside er oppe 24/7. De overvåger siden således at de ved hvis den er nede. Den anden gruppe er dem der er flest af. Hvis bare oppetiden er over 95% er det fuldstændig lige meget så handler det kun om pris og brugervenlighed. Husk at når i handler med virksomheder så koster det også penge for dem at sidde og skrive frem og tilbage så der er det vigtigt hvor hurtigt det går.
Jeg har dog en dårlig nyhed til jer og det er at dem jeg bruger skal gerne være stabile i alle henseende. Jeg vil ikke risikere at de pludselig går neden om og hjem eller ikke har backup. Der er intet jeg hader mere end hostingselskaber der går neden og hjem for så skal jeg skynde mig at få min data ud og flyttet til andre servere og hvis jeg har mere end 10 domæner hos forskellige kunder hos et hostingselskab tager det lidt tid at flytte. Det vil sige jeg kigger også ofte på om de er overlevet et stykke tid og virker stabilt fordi mange virksomheder går ned i de første par år.
i 3 måneder?
PlatinHOST er
spørgsmål!
Rigtig god weekend!
Venlig hilsen
Nicolai Christensen
Nicolai Christensen:
God hjertelig fredag alle sammen!
Sikke et dejligt vejr (i hvert fald i Horsens)!
i 3 måneder?
PlatinHOST er
spørgsmål!
Rigtig god weekend!
Venlig hilsen
Nicolai Christensen
borger da helt klart for kvaliteten at dit eget webhotel kører på en server hos gigahost, thumbs up!
i 3 måneder?
PlatinHOST er
spørgsmål!
PlatinHOST er
20% af alle .dk domæner er 220.000 domæner, eller en kundetilvækst på 151 kunder om dagen, hver eneste dag de næste 4 år.
Er I gearet til det?
10 ud af 9 privatkunder kigger primært efter prisen og brugervenligheden, så i skal nok virkeligt lægger jer i selen omkring det i jeres markedsføring hvor jeg forventer at i må have afsat et millionbeløb hver eneste måned, hvis det er jeres målsætning af at snuppe 20% af markedet på så kort tid.
10 ud af 9, den var god :-)
Selvom der afsattes det beløb får man aldrig 20%, det er de færreste kunder der ligger og skifter udbyder bare fordi "det er billigt", gigahosts markedsandel (for at nævne dem da det er der platinhost.dk ligger) er ca 1% af .dk markedet (ihvertfald for dnshosting), der er godt nok lang vej til 20%!
Jeg vil uden de informationer ikke engang overveje at få det gratis i 3 mdr. Desuden ser jeres hjemmeside ikke særlig troværdig ud. Min første tanke var at det er fup...
Men vend tilbage når I kan dokumentere oppetid og kundetilfredshed! Så tager vi den derfra!