Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop i DanDomain

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 74
Fra  din e cigaret Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg står og skal bruge en simpel webshop lavet i Dandomain. Shoppen skal kun indeholde omkring 4 produkter til at starte med.

Jeg søger en der har erfaring med at arbejde i Dandomain og som kan sætte en side op til billige penge.

Kom gerne med et tilbud og send mig endelig referencer på dandomain shops du tidligere har lavet.

Ser frem til at høre fra dig :)

Kvit tobakken og lev et sundere liv uden tjære og kemikalier med en e-cigaret. Rygestop?

Fra Randers
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Fra  webnoerd.dk WEBNØRDERNE Skrevet kl. 13:38

Hej

Vi har designet over 400 dandomain webshops igennem tiden for både store og små kunder. Du er velkommen til at se på vores referencer.

Jeg vil da anbefale dig at tage en uforpligtende snak med en af vores sælgere du kan fange dem på: 33 88 77 01

www.cyklopstudio.com

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 198
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 23:28

Hejsa,

Jeg har fået lavet lavet layout til en DanDomain'er ved bangsoe.com
De kan det skidt med at knalde et lækkert design sammen og presse det ned over en DanDomain'er - tag fat i Thomas og du er godt på vej til en ny lækker shop!

Big Smile

Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 13:14

Giv mig et kald på 42 75 97 74 - For et uforpligtende tilbud til din dandomain webshop.

Arbejder til dagligt med dandomains produkter.

//Nicolai

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 74
Fra  din e cigaret Skrevet kl. 14:14
Tak for alle de gode indlæg, jeg har brugt cre8tive som hjalp mig med shoppen! Vil huske jer andre næste gang jeg skal bruge hjælp!

Kvit tobakken og lev et sundere liv uden tjære og kemikalier med en e-cigaret. Rygestop?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)