Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den nye scannet webshop 2.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Vi har webshoppen www.keramikladen.dk  på  en scannet  webshop 1 løsning.  Vi overvejer  skift  til en scannet webshop 2 eller en anden platform.  Der bliver jo ikke udviklet mere på scannet webshop 1, og vi kan godt bruge de nye faciliteter, specielt de søgemaskine venlige url’er og  muligheder for flere shops i et system.

Vi  har nogle få grafiske specialiteter på vores nuværende shop, som en lille flash og ikoner på menupunkterne, dette var i sin tid lavet hos scannet – det gør de ikke mere og der skal en 3. part indover.

Er der nogle der har prøvet et skift, fra webshop 1 til webshop 2.   Er det sket uden de store problemer ? , og er den nye webshop 2 – let at finde ud af.

 

Med venlig hilsen

Per Kristensen

KeramikLaden

Håndlavet  tallerkner i keramik -  Tallerkner  med nostalgi

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du i det hele taget tilfreds med scannet webshops? og var det lige til at gå til i starten?

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Richard.

Jeg har egentlig været meget tilfreds med webshop 1, og syntes den har været nem at gå til - også i starten - men har også tidligere arbejdet som IT-konsulent.

har også haft succes med shoppen, specielt efter at der har været en designer ind over fra scannet.

Men der mangler nu facilliter og der bliver ikke udviklet mere på webshop 1 fra scannet.

Mit problem er at det åbenbart er ret dyrt at få konverteret over på grund af de få design ting der skiller sig udfra en standard webshop 1 løsning

Med venlig hilsen

Per

Lysestager - Alle lysestager er i håndmalet keramik og stentøj

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har fået et fint tilbud fra scannet, så vi vælger scannet webshop 2.

Deres hotline/Support er også helt i top

 

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

@Richard:

Jeg har i flere år kørt Scannet ver 1 med tilfredshed.

Den er meget nem at gå til, og nem at arbejde i, og der er de faciliteter, som jeg skal bruge.

Det skal lige siges, at jeg ikke har, eller har overvejelser om, at få forskelligt 'blip-båt', som mange sværmer for.

Mine kunder har mange gange (helt uopfordret) givet udtryk for, at shoppen er nem at finde rundt i og nem og trygt at handle i. Og det er jo det primære.

Jeg kan godt se, at Scannet ver 1 ikke er moderne, men den fungere og er meget stabil i drift, og ikke mindst jeg kan tjene penge på den - og det er det primære hos mig.

 

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 28. Jan 10
Indlæg ialt: 65
Fra  Webitall ApS Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Per

Godt valg du har truffet :)

Har I styr på design af webshoppen? Ellers kan vi måske hjælpe jer. Vi er WebShop2 certificeret designpartner.

Med venlig hilsen

Jakob,
Webitall - www.webitall.dk

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

 

Jeg har fået tilbud med konvertering af designet, men efterfølgende er der nogle ting vi gerne vil have udviklet. Så  jeg har markeret din side og vender evt. tilbage.

 

Med venlig hilsen

Per

Testel med prikker og blå farver

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)