Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ang webshop kontakt til producenter

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg går og leger med en genial ide (vil ikke dele hvis andre synes den er god selv vil gøre det)

men jeg er helt ny på det er punkt så vile høre om der er ngole gode råd til at få kontakt partner så jeg kan få de produkter jeg ønsker mig :/

jeg ved ikke helt hvordan man gør om der findes hjemme sider til den slags

kender alibaba.com men det er kun sådan noget kinesisk gøjl??

håber i kan hjælpe mig

Nico

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 00:01

For at kunne hjælpe dig, er du nok nød til at afsløre hvilken branche du bevæger dig indenfor..;-)

Tilmeldt 20. Jan 11
Skrevet kl. 00:03

okay noget camping agtigt noget :D

Tilmeldt 20. Jan 11
Skrevet kl. 00:53

så jeg skal have kontakt blandt andet levenradøre af sove poser telte og sådan noget camping udstyr og det behøver ikke være dyre mærker

har kigget på alibaba men kender jo ikke kvalitet eller har handlet med sådan en hjemme side før

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 21:08

Tja, du slipper jo nok ikke for "sådan noget kina gøjl" hvis du skal finde billige soveposer og camping udstyr.

Kan du fortælle lidt om selve forretnings konceptet, da din afsætnings volume ofte har stor effekt på mulighederne for indkøb af diverse lav-kvalitets produkter.  

God weekend til alle.

Martin

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra Thisted
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:43

du skal tage  i mente at alt hvad du køber udenfor EU skal der lægges moms og toldafgifter på priserne som alibaba opgaver taget selvfølgelig ikke højde for dette.

¨Så det der ser billigt ud kan hurtig blive en dyr omgang og husk stadig på at det er Kina varer jeg har handlet nogle gange på Alibaba og jeg har ikke været heldig med kvaliteten så det kan desværre hurtigt blive dyre lærepenge. 

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 11:08
Det er ikke helt rigtigt jan. Ja der kommer told og evt. Antidumping afgifter på. Men disse omkostninger, kan modregnes i regnskabet som en drift omkostning. Altså momsen af den fakturerede købssum, plus fragt omkostninger. Momsen skriver man som bortman løvskovs. Altså bliver prisen næsten den samme. Til trådstarter, go for it.
Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 11:50

Steffen Petersen:

Det er ikke helt rigtigt jan. Ja der kommer told og evt. Antidumping afgifter på. Men disse omkostninger, kan modregnes i regnskabet som en drift omkostning. Altså momsen af den fakturerede købssum, plus fragt omkostninger. Momsen skriver man som bortman løvskovs. Altså bliver prisen næsten den samme. Til trådstarter, go for it.

At man kan modregne noget af det i regnskabet ændrer ikke på at det påvirker den pris du kan sælge varen for. Ellers er der jo ikke noget at modregne i.
Dermed er det måske ikke din indkøspris der påvirkes umiddelbart, men det der umiddelbart ser billigt ud kan hurtigt ende med at have en høj salgspris så kunderne holder sig væk...

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)