Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et par spørgsmål mht. WordPress

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Nu har jeg selv benyttet Wordpress-brugerfladen i mange år efterhånden, og jeg har ikke kunnet finde en bedre platform endnu. Jeg har ofte rettet i koden, tilpasset designs og plugins, til mit behov.

Jeg har et par spørgsmål til jer, som jeg endnu ikke har kunnet finde svar på, og som jeg håber en klog sjæl derude, ved :-)

• Hvordan kan jeg ændre stien til forfatter-arkivet?
  • Er det muligt at have kategori-arkivet ved / (root) også, hvis mine indlæg også er det?
  • Findes der et sted i WP, hvor man kan se alle indlæg, og evt. navngive det til /arkiv?

Det var dét fra mig af. Jeg håber i kan hjælpe mig :-)

Tak på forhånd, og må i ha' en god aften!

Mvh

Daniel Lomholt

GearNYT.dk

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Skrevet kl. 08:01

Tillader mig lige at bumpe denne tråd :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 08:30

Hej Daniel,

Kan du bruge at forklare helt præcist hvad du mener - fordi er ikke helt sikker på hvad du gerne vil opnå. 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:18

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Skrevet kl. 23:07

Hej begge to, beklager det lidt sene svar fra mig. 

Jamen kan da godt prøve at uddybe mine spørgsmål, men det er reelt bare dét som jeg skriver..

1. Jeg vil gerne vide, om det er muligt at ændre stien til stien, hvor alle indlæg fra en bestemt forfatter ligger i. Standard er /author/bruger. 

2. Vil gerne vide om man kan have kategorier til at pege på f.eks. /gadgets/, hvis mine indlæg har stien /indlaeg-om-biler/  ?

3. Evt. om Wordpress har integreret så man kan se ALLE indlæg på den pågældende side et sted, eller plugin der kan det :)

Kristoffer Hjerrild:

Altså jeg forstår ikke 100 % hvad du mener men der findes flere arkiv plugins... Se fx her http://kristoffer-hjerrild.dk/arkiv/

Hej Kristoffer, jo det er faktisk noget alá det jeg skal bruge, eller bare hvor man har en oversigt som f.eks. ; http://newz.dk/arkiv?q=chrome i en oversigt i et arkiv. Hvad hedder det plugin du benytter? Synes ikke helt at kunne mig frem til det i kildekoden :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)