Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på mit logo

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Broløs:

TT Tekstforfatter

Det har jeg os tænkt på men hvis jeg os skal bruge logoet på brevpapir ville skriften blive meget lille og måske ikke til at læse

Hvorfor vil skriften blive meget lille - her er jeg ikke helt med? Jeg tænkte, at vaskeskindet i baggrunden skulle fylde nogenlunde det samme som den blå baggrund. Så du ville ikke behøve at ændre skriftstørrelsen.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 350
Fra  Ulvenes Polering Skrevet kl. 20:56

TT Tekstforfatter

Nej men du kan prøve at se det jeg har nu på www.vaskeskindet.dk men det kan jeg ikke bruge af andre grunde men  det måtte gerne vare i samme stil med det

Fra Frederikssund
Tilmeldt 30. Dec 08
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 20:57

Hej Tonny,

Super flot logo. Du kan med stolthed bruge logoet som det er.

Held og lykke med det.

SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert.  »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.«  Besøg: www.SikkertHjem.dk 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:02

Tonny Broløs:

TT Tekstforfatter

Nej men du kan prøve at se det jeg har nu på www.vaskeskindet.dk men det kan jeg ikke bruge af andre grunde men  det måtte gerne vare i samme stil med det

Nej, det er ikke et egentlig logo, men bare navnet på en baggrund med en tegning ved siden af det.

Jeg synes, at dit nye logo er rigtig pænt. En anden foreslog at rykke spanden og vaskeskindet over på højre side af navnet, så der kommer mere fokus på disse to elementer, og det, synes jeg, er en god idé. Tror dog, det bliver meget svært at gøre spanden og vaskeskindet større uden at ødelægge harmonien i logo'et.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 350
Fra  Ulvenes Polering Skrevet kl. 21:05

TT

Tak for hjælpen os til alle jer andre tager den med grafikeren

forsat god dag

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)